Shuhei Yoshida: mija rok "hardware'u PlayStation", rok 2017 zdominuje wspaniały software

Jak zawsze pod koniec roku redakcja japońskiego serwisu 4Gamer przeprowadza wywiady z kilkoma znanymi osobami, pracującymi w branżowych firmach z Kraju Kwitnącej Wiśni. W tym roku wypowiedzieli się m.in. Shuhei Yoshida i Keiichiro Toyama.
Zacznijmy chyba od najciekawszej wypowiedzi z serii mini-wywiadów, które przygotował 4Gamer. Redakcji udało się zamienić kilka słów z Shuheim Yoshidą, który powiedział, że ostatnie 12 miesięcy można nazwać "rokiem hardware'u PlayStation". Stało się tak dzięki premierze PS VR, PS4 Pro oraz odchudzonej wersji tradycyjnej konsoli PS4. Nadciągające miesiące będą natomiast "rokiem wspaniałego software'u". Prezes SCE Worldwide Studios powiedział, że zrobi wszystko, by gracze otrzymywali zachwycające gry.
Reżyser Gravity Rush 2 powiedział, że 2017 rok będzie dla niego bardzo pracowity. Jego studio zaczyna już, po skończeniu roboty przy Gravity Rush 2, pracę nad zupełnie nowym projektem.




Masaaki Yamagiwa, który pracował na stanowisku producenta przy Bloodborne, ma nadzieję, że będzie mógł w 2017 roku ujawnić, coś nad czym ciężko pracował od momentu premiery Bloodborne. Teruyuki Toriyama stwierdził z kolei, że nie może jeszcze ujawniać szczegółów, ale jego studio pracuje nad "ambitnymi tytułami" i konceptami nowych gier.