Orion: Prelude - Halo z dinozaurami?

Chyba wszyscy stęskniliśmy się za Turokiem, a przynajmniej porządną eksterminacją dinozaurów. To, co zobaczycie za chwilę, może nie do końca jest lekarstwem na ową tęsknotę - ale na pewno robi wrażenie...
Chyba wszyscy stęskniliśmy się za Turokiem, a przynajmniej porządną eksterminacją dinozaurów. To, co zobaczycie za chwilę, może nie do końca jest lekarstwem na ową tęsknotę - ale na pewno robi wrażenie...




Orion: Prelude to gra nadciągająca do PlayStation Network i Xbox Live Arcade w czwartym kwartale 2011 roku - jednak już w II kw. ruszy beta multiplayer. Szykuje się nam jatka FPP w stylu Halo, z prehistorycznymi klimatami w tle, jetpackami i pojazdami. Uwierzycie, że to co widać poniżej, to kod pre-alpha napisany w sześć tygodni?
Nie będzie trybu fabularnego - ale będą 3 tryby rozgrywki (w tym co-op i CTF), 6 różnych pojazdów, dinozaury, 7 aren, 6 klas postaci i ponad 30 giwer i gadżetów. Poniżej demonstracja, jaką deweloper przygotował swego czasu na imprezę EuroGamer 2010 - wspominałem, że gra powstaje na Unreal Engine 3.0?
Wszyscy chętni już teraz mogą zgłosić się do testowania bety (uderzajcie tutaj). Jak pierwsze wrażenia?