Mass Effect: Andromeda pozwoli zmierzyć się z wielkimi bossami i odbijać bazy przeciwników

BioWare systematycznie z wielką przyjemnością prezentuje nowe informacje o Mass Effect: Andromeda. Gra ma zadebiutować na rynku już w marcu, więc dzisiaj poznaliśmy szczegóły dotyczące misji pobocznych.
Mass Effect: Andromeda to nie tylko wielka opowieść pełna obcych ras i kolonizowania obszarów. Twórcy przygotowują zestaw misji pobocznych, które mają zachęcić do odwiedzania nowych miejscówek.
Podczas rozgrywki będziemy przykładowo zwiedzać planety i na większości natrafimy na „wrogie siły”, z którymi będziemy walczyć i przykładowo podbijać ich bazy. Sprawę wyjaśnił Mac Walters – reżyser projektu – który wspomniał również, że przeciwnicy mogą posiadać kilka strzeżonych miejscówek, a dodatkowo podczas atakowania budynku możemy nie wzbudzać alarmu, co sugeruje, że w grze otrzymamy możliwość cichego eliminowania oponentów. Twórcy postanowili również oskryptować takie wyzwania, więc podczas rozgrywki natrafimy na różne wydarzenia.




W trakcie innych zadań zmierzymy się z ogromnymi bossami – autor wspomniał o „epickich” pojedynkach, które mamy zapamiętać na długo. Istotnym elementem rozgrywki będą również wszystkie podróże Nomadem (nowy Mako), który pozwoli zwiedzać wielkie obszary. Studio przygotowało również znane z Dragon Age: Inkwizycja (w tym przypadku obozy) punkty zrzutu, które pozwolą graczom odblokowywać szybką podróż.
Walters zaznaczył również, że misje lojalnościowe nie będą teraz tak bardzo połączone z fabułą, ale w ciekawy sposób rozwiną zabawę.
W przypadku dodatkowych wyzwań możemy oczekiwać:
- Misji lojalnościowych
- Eksploracji Nomadem
- Szukanie zrzutów
- Przejmowanie baz
- Epickich pojedynków
- Skanowania planet