Wielkie zmiany w Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Twórcy dopracowują tego świetnego shootera

Gry
1024V
Wielkie zmiany w Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Twórcy dopracowują tego świetnego shootera
Wojciech Gruszczyk | 26.10.2016, 15:12
PC PS4 XONE

Z każdą kolejną aktualizacją Tom Clancy's Rainbow Six: Siege działa lepiej i oferuje graczom niezapomniane wrażenia. Twórcy postanowili zająć się wieloma elementami produkcji i wielka aktualizacja trafi na konsole już w czwartek. Dzisiaj możecie poznać wszystkie szczegóły. 

Aktualizacja 4.3 była zapowiedziana przez Ubisoft kilka tygodni temu. Patch miał trafić na komputery osobiste 12 października, a na konsole po kolejnych sześciu dniach, ale zespół odpowiedzialny za produkt postanowił jeszcze raz dokładnie przyjrzeć się produkcji. W konsekwencji łatka trafi na PlayStation 4 i Xboksa One już w najbliższy czwartek.

Dalsza część tekstu pod wideo

Deweloperzy postanowili ponownie usprawnić infrastrukturę sieciową – Francuzi od wielu miesięcy starają się dopracować netcode i zaoferować graczom jak najprzyjemniejsze zmagania. Najnowszy patch przygotowuje pozycje pod przyszłe łatki i dzięki plikom gracze będą odczuwać mniejsze niedogodności związane z połączeniem.

Zespół postanowił również bardzo poważnie zająć się Caveirą – Operatorka musiała przejść dodatkowe szkolenia, dzięki którym wyeliminowano błąd z przesłuchiwaniami. Warto jednak zauważyć, że Ubisoft w końcu zajmuje się nakładaniem kar za zabijanie swoich kolegów z zespołu:

  • Pierwsze przewinienie:
    • Tryb swobodny – usunięcie z meczu.
    • Tryb rankingowy – blokada na 15 minut, kara -50% do zdobywanych punktów Rozgłosu na 30 minut.
  • Drugie przewinienie: blokada dostępu do matchmakingu na 30 minut.
  • Trzecie przewinienie: blokada dostępu do matchmakingu na 2 godziny.
  • Czwarte przewinienie: blokada dostępu do matchmakingu na 24 godziny.
  • Piąte przewinienie: blokada dostępu do matchmakingu na 7 dni.

Zainteresowani powinni zapoznać się również z poniższymi szczegółami, ponieważ twórcy zajęli się usunięciem wielu niedogodności:

Uaktualnienie BattlEye

  • Wprowadziliśmy dodatkowe uaktualnienie dla BattlEye. To uaktualnienie nie dodaje żadnych programów do białej listy (whitelist).

Poprawki najważniejszych błędów

Rozgrywka

  • NAPRAWIONO – Jeśli drużyna poddaje się na koniec rundy, nie są przyznawane punkty Rozgłosu, doświadczenia ani rankingowe. (Możliwość poddania się wróci w uaktualnieniu 4.3.)
  • NAPRAWIONO – Trafienie w głowę podczas strzelania przez ścianę lub barykadę czasami nie jest rejestrowane.
  • NAPRAWIONO – Gracze otrzymują błąd [2-0x0000E004], gdy próbują dołączyć do drużyny, w skład której wchodzi gracz z karą za opuszczenie meczu.
  • NAPRAWIONO – Przeładowanie zostaje anulowane w chwili przyjmowania pozycji padnij.
  • NAPRAWIONO – Gracze nie mogą tworzyć lokalnych gier użytkownika, jeśli serwery są niedostępne.
  • NAPRAWIONO – Atakujący, który został wyleczony powyżej 100 procent przez pistolet Doca, otrzymuje 100 punktów obrażeń w chwili wejścia na matę Frost.
  • NAPRAWIONO – Gdy drut kolczasty nakłada się na siebie, operatorzy, którzy przykucają mogą się zbyt szybko przemieszczać przez nakładające się sekcje. (Prędkość przechodzenia przez pojedyncze sekcje drutu kolczastego pozostaje bez zmian.)
  • NAPRAWIONO – W wypadku P90 hamulec wylotowy ma taki sam model, jak domyślna lufa.
  • NAPRAWIONO – Miny kierunkowe czasami zabijają sojuszników.
  • NAPRAWIONO – Obrońcy widzą podpisy i słyszą dźwięki podkładania miny kierunkowej.
  • NAPRAWIONO – Warunki osiągnięcia zwycięstwa w wypadku gadżetu Kapkana i miny kierunkowej atakujących stawały się niespójne, jeśli urządzenie zabiło zakładnika.
  • a Black Eye Camera that has been placed under the Defuser will cause the Attackers to lose.
  • NAPRAWIONO – Zniszczenie kamery Cyklop umieszczonej pod rozbrajaczem sprawia, że atakujący przegrywają.
  • NAPRAWIONO – Zniszczenie niektórych obiektów sprawia, że przelatują one przez podłogę.
  • NAPRAWIONO – Komórki nitro nie powodują uszkodzeń, jeśli zostaną zdetonowane na stole do blackjacka na mapie Jacht.
  • NAPRAWIONO – Komórki nitro mogą ranić graczy przez ścianę, nawet jeśli ta nie została zniszczona.
  • NAPRAWIONO – Można zadawać obrażenia przez powierzchnię, którą da się zniszczyć, jednocześnie jej nie uszkadzając.
  • NAPRAWIONO – Zabicie wroga kierowanego przez SI w chwili, gdy ten wysadza ładunek wyważający sprawia, że wysadzana ściana staje się niezniszczalna.
  • NAPRAWIONO – Gdy operator przeskakuje nad przeszkodą, patrząc przez celownik, jego lewa ręka porusza się w niekontrolowany sposób.
  • NAPRAWIONO – Ręce operatora czasami nie leżą odpowiednio na trzymanej przez niego broni.
  • NAPRAWIONO – W wypadku niektórych broni pochylony uchwyt znajduje się w nieodpowiednim miejscu.
  • NAPRAWIONO – Efekty rozbryzgów krwi nie pojawiają się podczas powtórki w wypadku ofiary, która kucała lub zajmowała pozycję leżącą, jeśli została zabita strzałem z pistoletu.
  • NAPRAWIONO – Zmiana trybu wyświetlania podczas powtórki sprawia, że ekran robi się czarny.
  • NAPRAWIONO – Jeśli zostaniesz rozłączony w chwili zmieniania języka, gra wyświetla czarny ekran.
  • NAPRAWIONO – Po przekręceniu broni w osi X, gracze mogą również obracać osprzęt głowy w osi X.
  • NAPRAWIONO – Pakiet Navy SEAL jest niedostępny.
  • NAPRAWIONO – Pakiet operatorów GSG9 kosztuje tyle samo, ile pakiet operatorów atakujących.
  • NAPRAWIONO – Kupno ozdoby Far Cry odblokowuje nieprawidłową ozdobę.
  • NAPRAWIONO – Ozdoby Far Cry nie da się odblokować.

Operatorzy

Bandit

  • NAPRAWIONO – Jeśli gracz stoi w zasięgu obiektu podłączonego przez Bandita do prądu, efekt ten trwa nawet po zakończeniu rundy.

Buck

  • NAPRAWIONO – Strzelba Bucka nie niszczy ścian w taki sposób, aby dało się przez nie przejść.

Capitao

  • NAPRAWIONO – Model 3D Capitao nie ma powiek w chwili założenia Żelaznej Maski.

Doc

  • NAPRAWIONO – Doc nie otrzymuje punktów za leczenie ani za nadleczenie sojusznika.

IQ

  • NAPRAWIONO – Ręce IQ przenikają przez siebie, gdy operatorka zamyka swój gadżet.
  • NAPRAWIONO – Gracze, którzy wspinają się po drabinie jako IQ i mają w rękach jej gadżet, po wejściu na szczyt drabiny odczuwają efekt niekontrolowanego cofania postaci.

Jager

  • NAPRAWIONO – Na osprzęcie głowy Jagera widać obiekty o niskim poziomie szczegółowości.
  • NAPRAWIONO – Jager może zduplikować swój gadżet, wykorzystując słabą jakość połączenia sieciowego.

Mute

  • NAPRAWIONO – Zakłócacze Mute’a nie udaremniają odpalenia oślepiaczy na tarczy Blitza.

Rook

  • NAPRAWIONO – Głowa Rooka trzęsie się, gdy niesie swoje panele pancerne. (Są ciężkie, ale nie aż tak.)

Sledge

  • NAPRAWIONO – Sledge może się przebijać przez ściany i zabijać innych graczy swoim młotem, gdy stoi za rozkładaną tarczą Montagne’a.

Thermite

  • NAPRAWIONO – W niektórych wypadkach ładunek termiczny Thermite’a nie niszczy w prawidłowy sposób ścian, które zostały wzmocnione.

Twitch

  • NAPRAWIONO – Pilot do drona elektrycznego pozostaje przyklejony do dłoni Twitch po opuszczeniu podglądu drona za pomocą przycisku lub skrótu „Narzędzie do obserwacji”.
  • NAPRAWIONO – Drony elektryczne mogą zniszczyć minę kierunkową tylko wtedy, gdy atakują pod konkretnym kątem.

Valkyrie

  • NAPRAWIONO – Rzucenie kamery Cyklop na dynamiczny element przedmiotu całkowicie niszczy ten przedmiot. Zniszczenie to jest niewidoczne dla wrogich graczy.


Projekty poziomów

Kanał

  • NAPRAWIONO – Można zniszczyć ścianę przy prysznicach na parterze, uzyskując w ten sposób widok na pobliskie schody. Zniszczenie nie jest odwzorowane po obu stronach ściany. (Dzięki temu gracze widzą znaczną część dolnego piętra, a wrogowie nie mogą odpowiadać ogniem.)
  • NAPRAWIONO – W pokoju z mapami strzał w podłogę lub wzmocnienie ściany może skutkować zniszczeniem wszystkich gadżetów podłożonych w tym pomieszczeniu.

Oregon

  • NAPRAWIONO – Tekstury na rogu okna zabarykadowanego workami z piaskiem znikają, jeśli patrzy się na nie z większej odległości.
Źródło: http://forums-pl.ubi.com/

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper