Zakręcona reklama prosto z Japonii - Namco Bandai promuje sieciową zabawę w Dragon Ball Xenoverse 2
Japończycy znani są z tworzenia szalonych kampanii reklamowych i nie inaczej jest z Dragon Ball Xenoverse 2. Tym razem Bandai Namco promuje w zabawny sposób produkcję szykowaną przez studio Dimps.
Wrażenia dziennikarzy uczestniczących w becie Dragon Ball: Xenoverse 2 były pozytywne, więc można nastawiać się na porządną pozycję.
Oczywiście główne skrzypce w Dragon Ball: Xenoverse 2 gra motyw wspólnej sieciowej zabawy, który stał się również tematem przewodnim poniższej reklamy, stworzonej przez Namco Bandai. W grze pojawiają się liczne motywy społecznościowe, a każdy z graczy będzie mógł stworzyć swój własny awatar, korzystając z całkiem rozbudowanego edytora postaci.
Na szczęście premiera Xenoverse 2 nie ograniczy się tylko do Japonii. W Europie grę będzie można kupić już 28 października 2016 r.