Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 23.08.2016 11:41
PS4 vs XOne - analiza grafiki w Deus Ex: Rozłam Ludzkości
2141V

PS4 vs XOne - analiza grafiki w Deus Ex: Rozłam Ludzkości

Deus Ex: Rozłam Ludzkości zgarnia bardzo pozytywne recenzje (średnia ocen tej produkcji na Metacritic to obecnie 85/100 w wersji na PS4). Pytanie jak jednak deweloperzy poradzili sobie z wykonaniem technicznym tego tytułu na obu konsolach?

Digital Foundry ma dla nas już wstępną analizę grafiki z Deus Ex: Mankind Divided. Pierwsze spostrzeżenia są następujące: gra działa w wersji PS4 w natywnej rozdzielczości 1080p, natomiast na XOne w rozdzielczości natywnej 900p. Pomimo tej różnicy użyte rozwiązania anti-aliasingu w wersji na XOne sprawiają, że tytuł wygląda równie dobrze na obu platformach.

Poniżej możecie też sprawdzić jak zachowuje się framerate nowego Deus Ex. Gra utrzymuje przez większość czasu 30 klatek na sekundę. Wygląda na to, że trochę gorsze spadki występują na Xbox One.

DigitalFoundry wspomina też, że ponarzekać można trochę na długie loadingi.

 

Tagi: deus ex deus ex: mankind divided digital foundry