Twórcy Titanfall 2 uczą się na błędach. Gra otrzyma rozbudowany i ulepszony matchmaking
Respawn Entertainment zamierza zdecydowanie ulepszyć i rozbudować Titanfall 2. Autorzy nie tylko zajmują się wprowadzeniem do pozycji nowych tytanów oraz kampanii dla pojedynczego gracza. Studio postanowiło dokładnie dopracować serwery i dzięki temu każdy zawodnik będzie mógł z wielką przyjemnością walczyć w sieciowych bataliach.
Titanfall to pierwsza produkcja Respawn Entertainment, ale w zespole znajduje się wielu weteranów branży, którzy przez lata tworzyli świetne shootery. Nawet tak doświadczona ekipa uczy się na błędach i w konsekwencji Titanfall 2 otrzyma zdecydowanie ulepszone serwery.
Deweloperzy postanowili zupełnie zrezygnować z czekania na mecz i w konsekwencji przygotowano system, który przyspiesza proces tworzenia rozgrywki. Każdy zawodnik po zakończonym spotkaniu będzie automatycznie dodany do „swojej sieci”, gdzie rozpocznie się poszukiwanie kolejnego spotkania – w przypadku pierwszej odsłony niekiedy pojawiały się niepotrzebne przerwy, podczas których interweniować musieli zawodnicy. W stworzonym HUB-ie otrzymamy możliwość dostosowania wyposażenia oraz przejrzymy wszystkie statystyki.
Studio postanowiło rozdać wszystkie dodatkowe mapy za darmo, by nie dzielić klientów i mieć pewność, że każdy śmiałek będzie mógł z radością walczyć z tytanami. Matchmaking w Titanfall 2 nie będzie opierał się wyłącznie na wygranych i przegranych – autorzy wykorzystują dane zebrane z każdego pojedynczego spotkania i oceniają dokonania graczy podczas starć.