Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 02.08.2016 20:01
Twórcy Shadow Warrior 2 celują w 1080p i 30 fps na konsolach, ale sytuację mogą zmienić nowe urządzenia
1135V

Twórcy Shadow Warrior 2 celują w 1080p i 30 fps na konsolach, ale sytuację mogą zmienić nowe urządzenia

Polacy z Flying Wild Hog nadal tworzą Shadow Warrior 2, które ma jeszcze w tym roku zadebiutować na PlayStation 4, Xboksach One i komputerach osobistych. W przypadku wersji na konsole możemy oczekiwać rozgrywki w rozdzielczości 1080p i 30 klatkach na sekundę. Przynajmniej do czasu premiery nowych konsol. 

Flying Wild Hog nadal nie podało daty premiery Shadow Warrior 2. Gra według dostępnych informacji ma zadebiutować na rynku w tym roku i możemy mieć nadzieję, że konkrety otrzymamy już w połowie miesiąca – na gamescom 2016 na pewno odbędzie się prezentacja produkcji i jest to świetna okazja do przedstawienia tak gorącej informacji.

Deweloperzy potwierdzili, że w przypadku pozycji celują w rozgrywkę w 30 klatkach na sekundę przy rozdzielczości 1080p, ale wszystko może się zmienić po premierze nowych konsol. Tytuł może działać lepiej na Project Scorpio oraz PlayStation 4 Neo:

„Celujemy w 30 fps i 1080p na obu konsolach. Prawdopodobnie zmieni się to w przypadku Neo / Scorpio”

Te słowa wypowiedział Tadeusz Zieliński, który od dłuższego czasu pracuje w rodzimej ekipie. Jest to naprawdę spora ciekawostka, ponieważ podobną praktykę mogą zastosować kolejni deweloperzy. Miejmy jednak nadzieję, że w tym przypadku będziemy świadkami bezpłatnych aktualizacji. 

Źródło: http://gamingbolt.com/shadow-warrior-2-targeting-1080p30fps-on-ps4-and-xbox-one-will-probably-change-for-neoscorpio

Tagi: flying wild hog shadow warrior 2 tadeusz zieliński