Sony próbuje przekonać Chińczyków do PlayStation VR
Sony przeprowadziło wczoraj konferencję prasową w Hongkongu. Oczywiście tematem przewodnim spotkania z dziennikarzami były gogle VR.
Sony przygotowało już wcześniej kilka niezłych reklam PlayStation VR (m.in. świetny klip dla rynku japońskiego). Tym razem firma bierze na celownik przepastny rynek chiński. Japońska korporacja ujawniła w trakcie konferencji prasowej w Hongkongu nowy materiał promocyjny PlayStation VR, na którym można zobaczyć nie tylko ludzi w różnych przedziałach wiekowych zapewniających, że "warto próbować czegoś nowego", ale również spore ilości rozgrywki z produkcji zmierzających na ten hardware.
Takich reklam PS VR pojawi się z najbliższych tygodniach pewnie jeszcze sporo. Sprzęt ma wylądować w sklepach 13 października (również w Chinach, co potwierdziło wczoraj Sony). Urządzenie wyceniono na 399 euro/399 dolarów.