Seria Call of Duty będzie w Polsce reprezentowana przez Kool Things

Mamy kolejną dobrą wiadomość dla fanów Call of Duty. Nadchodząca odsłona nie tylko otrzyma pełną polską lokalizację, ale również promocją pozycji zajmie się Kool Things. Agencja zajmie się wspieraniem komunikacji z całą społecznością.
Kool Things już od maja współpracuje z Activision Publishing Inc., ale firma może teraz oficjalnie potwierdzić, że zajmie się działaniami wspierającymi polskiego wydawcę w promocji uniwersum Call of Duty. Zespół zajmie się odpowiednią komunikacją z lokalnymi mediami, influencerami oraz społecznościami graczy.
Tak wiadomość skomentował Marcin Marzęcki, właściciel agencji Kool Things:




„Jesteśmy podekscytowani tym, że zostaliśmy lokalnym partnerem PR marki Call of Duty i że będziemy wspierać komunikację tej jednej z najlepszych serii gier w historii.”
Gracze w tej sytuacji mogą oczekiwać ciekawych inicjatyw, które przybliżą zainteresowanym Call of Duty: Infinite Warfare oraz Call of Duty: Modern Warfare Remastered. Dwie odsłony serii zadebiutują już na początku listopada, więc pierwsze pozytywne sygnały powinniśmy dostrzec już w najbliższym czasie.