Watch Dogs 2 z całkowicie otwartym światem. Ubisoft rezygnuje ze swoich charakterystycznych "wież"

Gry
3043V
Watch Dogs 2 z całkowicie otwartym światem. Ubisoft rezygnuje ze swoich charakterystycznych "wież"
Mateusz Gołąb | 23.06.2016, 10:52

Tym razem nie będziemy podróżować z punktu A do punktu B, by na naszej mapie pojawiły się kolejne znaczniki. Ten proces ma być znacznie bardziej organiczny. 

Bardzo charakterystycznym elementem dla wszystkich otwartych gier Ubisoftu są "wieże". Oznacza to tyle, że zwykle musimy przejąć jakąś wysoko umiejscowioną konstrukcję lub wspiąć się na górujący budynek, by odkryć znajdujące się w okolicy misje poboczne. Watch Dogs 2 ma przełamywać ten trend.

Dalsza część tekstu pod wideo

To nie jest gra, w której otworzysz mapę i znajdziesz na niej wszystko.

Powiedział Jonathan Morin - reżyser kreatywny Watch Dogs 2.

W Watch Dogs 2 nie będzie jednak żadnych wież. To ty będziesz musiał odkrywać świat. Grę rozpoczniesz z kilkoma członkami DedSec, jednak odkryjesz z czasem, że potrzebujesz ich coraz więcej. Wtedy zaczniesz zwiedzać świat. Im więcej dołączy do ciebie ludzi, tym większy będziesz miał dostęp do kolektywnej świadomości DedSec. Co za tym idzie, dostaniesz dostęp do nowej wiedzy, operacji a także misji. W ten sposób organicznie dotrzesz do punktu, który doprowadzi do zakończenia gry.

Morin zwrócił również uwagę, że będzie można ukończyć grę bez zagłębiania się w główny scenariusz.

Źródło: http://www.pcgamer.com/watch-dogs-2-wont-feature-ubisoft-towers/

Komentarze (51)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper