Ciekawa kampania reklamowa Overwatch

Jak najlepiej zareklamować swoją grę, tak, żeby każdy się o niej dowiedział? Blizzard ma na to swój sposób - w wielu wielkich miastach na świecie wystawiono gigantyczne... zabawki w blistrach przedstawiające postacie z Overwatch.
Premiera Overwatch coraz bliżej nas, więc Blizzard nie szczędzi w środkach na reklamę swojego najnowszego dziecka. Co tym razem wymyślił? Zabawki. Gigantyczne zabawki.
W Hollywood pojawiła się gigantycznych rozmiarów figurka Tracer, ładnie zapakowana w blister ochronny, a w Paryżu pojawiła się zabawka przedstawiająca Genji'ego. Zdjęcia obydwu możecie obejrzeć w naszej galerii. Figurki są bardzo ładnie wykonane i zadbano nawet o takie małe detale, jak dodatkowe akcesoria dołączane do postaci, widoczne "zawiasy" kończyn i tym podobne. Ciekawe czy faktycznie się poruszają?




Niestety, nie sprawdziwmy tego, gdyż zabawkami nie można się bawić ze względu na ich spore rozmiary, a z tyłu "pudełek" możemy przeczytać co następuje:
Chociaż nie ma fizycznej i legalnej możliwości by "zagrać" gigantycznymi figurkami, możesz zagrać jako jeden z 21 różnych bohaterów w Overwatch, 24 maja 12:00 GMT, na najważniejszych konsolach i PC.
RYZYKO ZADŁAWIENIA: Zadławienie figurkami jest niemożliwe z powodu ich dużego rozmiaru. Jednakże, podczas prawdziwej rozgrywki w Overwatch, dławienie [choke, slang z j. ang - przegrana zespołu, kiedy wydawałoby się, że wygrają - dop. red] jest możliwe i może prowadzić do przegranych w ostatnich minutach, wstydu, zakłopotania i ośmieszenia ze strony twoich widzów. Ceny oraz uczestnictwo nie będą się zmieniać. Figurki są bezcenne i ich uczestnictwo nie jest możliwe.
Co sądzicie o takiej formie reklamy?
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Overwatch.