Techniczne aspekty RED Engine

Gry
1882V
Techniczne aspekty RED Engine
Bartosz Dawidowski | 08.12.2010, 08:26

Jeśli spodobał się Wam pierwszy dziennik deweloperów poświęcony technologii użytej przez CDP RED przy kreowaniu Wiedźmina 2, to gorąco zapraszam do kontynuacji tego wątka. Bardzo ciekawy materiał.

Jeśli spodobał się Wam pierwszy dziennik deweloperów poświęcony technologii użytej przez CDP RED przy kreowaniu Wiedźmina 2, to gorąco zapraszam do kontynuacji tego wątka. Bardzo ciekawy materiał.xxxxx

W materiale ekipa CDP RED podkreśla, że pomimo tego, że silnik graficzny Wiedźmina 2 ("RED engine") jest ich własnym dziełem, to nie było sensu męczyć się nad rzeczami, które już zostały opracowane przez inne studia w bardzo zręczny sposób (m.in. technologia Havok). Kilka takich składników (tzw. "middleware) zostało włączonych do struktury silnika gry.

Deweloper znowu podkreśla multiplatformowość własnej technologii - ekipa z Warszawy w każdym momencie dewelopingu zwracała uwagę na to, by nie stworzyć zawartości, która nie byłaby kompatybilna z konsolami. Super. Teraz czekamy na ogłoszenie konsolowej daty premiery (choćby w przybliżeniu)...
 

Dalsza część tekstu pod wideo

 

 

Źródło: własne

Komentarze (120)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper