Bandai Namco tłumaczy, że błąd w Dark Souls III jest zamierzoną funkcją

Oczywiście nie możemy mówić o błędzie, skoro sam wydawca twierdzi, że "tak jest spoko", ale i tak wielu miłośników serii uważa, że jest to nieprawda.
Mowa tu o statystyce zwanej "poise", która wyznacza "trzymanie równowagi" przez naszą postać. Najbardziej przydatna jest jeżeli bawimy się w PVP i wskazuje jak bardzo jesteśmy odporni na ataki wprowadzające nas w stan zachwiania (stagger). Statystyka ta ważna jest zwłaszcza, gdy próbujemy zbudować tradycyjnego tanka.
W Dark Souls III gracze odnoszą wrażenie, że "poise" nie pomaga zbytnio podczas walki i do tej pory wszyscy uznawali to za zwykły błąd. Być może From Software zapomniało po prostu włączyć działania tej statystyki na postać w kodzie gry. Bandai Namco wystosowało jednak specjalne oświadczenie, które z pewnością zasmuci wielu miłośników Soulsborne. Firma uważa, że "poise" jest w trójce mało efektywne, bo taka była decyzja projektowa i tyle. Jej wpływa na rozgrywkę ma być bardziej sytuacyjny, niż w poprzednich odsłonach serii.




Myślicie, że jest to kiepskie tłumaczenie solidnego błędu, czy faktyczna decyzja autorów gry?
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dark Souls III.