Kryspin Kras Kryspin Kras 23.04.2016 13:01
Sporo informacji o Tales of Berseria. Wiemy, kiedy zagramy!
802V

Sporo informacji o Tales of Berseria. Wiemy, kiedy zagramy!

Bandai Namco jest szczodre w informacje. Najpierw zawiadomili o wydaniu God Eater 2: Rage Burst na zachodzie, a teraz podzielili się sporą dawką informacji na temat Tales of Berseria.

Bandai Namco podzielił się dużą ilością informacji na temat Tales of Berseria. Może więc bez zbędnego przedłużania, przejdziemy do opisywania najważniejszych rzeczy jakich się dowiedzieliśmy.

Przede wszystkim, wiemy, kiedy tytuł trafi na PS4 i PC na zachodzie. Producent gry, Yasuhiro Fukaya ogłosił, że zespół bardzo intensywnie pracuje, by lokalizacja na rynek zachodni była zakończona najszybciej jak to możliwie, dlatego też ustalono, że premiera ma się odbyć na początku 2017 roku. Gra będzie zawierać zarówno VA japońskie jak i angielskie, oraz tradycyjnie napisy po angielsku, francusku, niemiecku, hiszpańsku, włosku oraz rosyjsku.

Gra będzie działać w 1080p w 60 klatkach na sekundę na Playstation 4. Twórcy dodatkowo są świadomi tego, że sporo graczy miało problem z kamerą w Tales of Zestiria, dlatego w Tales of Berseria ten aspekt zostanie mocno dopracowany, umożliwiając sterowanie kamerą przy użyciu prawej gałki analogowej. Wiadomo, że misje fabularne zajmą graczom ponad 50 godzin, a ukończenie wszystkiego, co gra ma do zaoferowania zajmie około 80 godzin.

Niektórych z Was może zaskoczyć wiadomość o braku wersji na Playstation 3 na naszym rynku. W końcu tytuł oryginalnie powstawał na PS3 i PS4. Twórcy argumentują swoją decyzję o niewydaniu gry na starszą konsolę Sony na zachodzie tym, że w momencie produkcji Tales of Berseria, PS3 było najbardziej popularną konsolą Sony na świecie, ale obecnie, zwłaszcza na zachodzie, użytkownicy bardzo szybko przenoszą się na PS4. Dodatkowo, pan Fukaya powiedział, że to prawdopodobnie ostatnia część serii wydana na past-gena, z powodu tego, iż ogranicza ona dalszy rozwój technologiczny Tales of. Osobistym pomysłem Fukayi na ulepszenie rozgrywki, dzięki przejściu w pełni na obecną generację konsol, jest implementacja płynnego przejścia między eksploracją, a walką. Twórcy już przy Tales of Berseria postarali się o jak najpłynniejsze przejście między trybami gry, jednak nadal jest ono widoczne.

Na koniec ciekawostka: strój protagonistki - Velvet, nie zostanie ocenzurowany. Twórcy gry koniecznie chcieli, by zachodni odbiorca gry miał dokładnie takie samo doświadczenie z grą, co gracz japoński. Z pewnością niektórych ta informacja ucieszy, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że w ostatnich kilku jRPGach wydanych na zachodzie żeńskie postacie bywały lekko ocenzurowane. W galerii możecie obejrzeć Velvet w swoim oryginalnym ubiorze.

 

 

 

Źródło: http://www.dualshockers.com/2016/04/22/tales-of-berserias-western-release-window-announced-will-run-at-1080p-60-fps-on-ps4/

Tagi: tales of berseria