Wyciekły pecetowe ustawienia graficzne The Division. Gra nie powinna być bardzo wymagająca

W sieci pojawiła się rozpiska wszystkich ustawień graficznych, jakimi pecetowi gracze będą mogli pobawić się podczas rozgrywki w Tom Clancy's The Division. Możemy także ocenić, poniekąd, czy gra będzie wymagająca.
Na NeoGAFie ktoś wypatrzył filmik pochodzący z pecetowej bety bardzo wyczekiwanej gry Ubisoftu. Jest to spory wyciek, biorąc pod uwagę fakt, że zamknięte testy ruszą dopiero 29 stycznia. Wszystkie filmiki jakie widzieliśmy do tej pory pochodziły z wersji konsolowej The Division, jednak najwyraźniej komuś udało się przedwcześnie położyć łapki na nadchodzącej dopiero becie.
Filmik możecie obejrzeć poniżej. Przynajmniej dopóki nie zostanie zdjęty z sieci. Grafika w grze ustawiona jest na nim na niskie detale, a podpis pod nagraniem mówi, że The Division odpalone zostało na GTX 650 TI z 1GB pamięci, 8GB RAMu i procesorze i5. Są to pozytywne informacje. Możemy z nich wnioskować, że gra wcale nie będzie aż tak bardzo wymagająca, jak moglibyśmy się tego spodziewać.




Ustawienia graficzne dostępne w becie, to:
- Vsync (on/off)
- Frame Rate Limit (on/off)
- Shadow Quality
- Shadow Resolution
- Spot Shadow Count
- Spot Shadow Resolution
- Contact Shadows
- Post FX AA
- Temporal AA
- Sharpen Image (%)
- Particle Detail
- Enable Wind-affected Snow
- Volumetric Fog
- Reflection Quality
- Local Reflection Quality
- Sub-surface Scattering
- Anisotropic Filtering
- Parallax Mapping
- Ambient Occlusion
- Depth of Field
- Object Detail (%)
- Extra Streaming Distance (%)
- Chromatic Aberration (on/off)
- Lens Flare (on/off)
- Vignette Effect (on/off)