Fan odtwarza Crash Bandicoot w Unreal Engine 4 - zobaczcie efekty pracy

W 2014 roku Sony przypominało nam o Crash Bandicoot, ale od tego czasu firma nic nie zrobiła z tym fantem (pewnie dlatego, że nie dogadała się z Activision). Cóż, zamiast czekać na ruch ze strony wydawców i deweloperów jeden z fanów Crasha postanowił wziąć sprawy we własne ręce.
Użytkownik Anisotropic pracuje w wolnych chwilach nad adaptacją Crash Bandicoot z PlayStation na PC. Gra działa na Unreal Engine 4. Jej bardzo wczesną wersję możecie sprawdzić poniżej.
Anisotropic cały czas pracuje nad teksturami, tak by były bardziej "kreskówkowe" i oddawałyby lepiej charakter pierwowzoru. Ostatnio gość dodał bardziej realistyczne zachowanie wody i lepsze animacje ruchów Bandicoota. Kiedy można liczyć na ukończenie tego projektu? To niestety wielka niewiadoma. Być może dostaniemy kilka pierwszych poziomów gry już w najbliższych miesiącach.



