Wsteczna kompatybilność, zmiana PSN ID, ile gier tworzy Sony, co z klasykami? Shuhei Yoshida odpowiada

Gry
2985V
Wsteczna kompatybilność, zmiana PSN ID, ile gier tworzy Sony, co z klasykami? Shuhei Yoshida odpowiada
Wojciech Gruszczyk | 28.10.2015, 18:28

Paris Games Week trwa w najlepsze. Gracze znajdujący się w Paryżu mogą zapoznać się z nadchodzącymi hitami. Przedstawiciele Sony starają się wypromować produkcje, więc Shuhei Yoshida postanowił odpowiedzieć na kilka gorących pytań od społeczności. Jeden z graczy poruszył nawet temat wstecznej kompatybilności na PlayStation 4. 

Sony nie może narzekać na brak zainteresowania PlayStation 4, jednak nie wszyscy gracze są zadowoleni z obecnej sytuacji japońskiej konsoli. Najlepszym rozwiązaniem na problemy jest dialog, więc Shuhei Yoshida podczas Paris Games Week postanowił odpowiedzieć na serię pytań zadawanych przez społeczność na Twitterze PlayStation France.

Dalsza część tekstu pod wideo

Poniżej możecie zerknąć na serię odpowiedzi:

  • Yoshida również czeka na pozytywne informacje o zmianie nazwy użytkownika na PlayStation Network. Przedstawiciel Sony wiem, że gracze proszą o tę funkcję i inżynierowie japońskiej korporacji rozważają możliwe opcje, ale na dzień dzisiejszy nie wiadomo nawet, czy wprowadzenie tej funkcji jest możliwe.
  • Wewnętrzne studia Sony (first party oraz second party) pracują aktualnie na ponad 30 produkcjami... Choć Yoshida nie jest do końca pewien – liczba ta może być nawet większa, 40 lub 50?  
  • Co z tą wsteczną kompatybilnością na PlayStation 4? Odpowiedź brzmi „nie”. Sony nie planuje zaimplementowania do swojej nowej konsoli wyczekiwanej funkcji.
  • Yoshida odpowiedział również na temat mocniejszej wersji PlayStation 4 – szef Sony Worldwide Studios wyjaśnił, że jest to czysto hipotetyczna sytuacja, ale konsola jest oparta na architekturze x86, więc taka „aktualizacja sprzętu” byłaby łatwa do wdrożenia.
  • RIME nadal znajduje się w fazie rozwoju i nie prędko otrzymamy pozytywne informacje. Studio zajmujące się grą jest bardzo małe.
  • A co z PlayStation 5? Yoshida wyjaśnił, że konsola nie istnieje, więc trudno się wypowiadać na jej temat.
  • Yoshida nie może się doczekać momentu, gdy zagra w Star Wars: Battlefront, No Man’s Sky oraz The Witness.
  • Szef nie ma jakichkolwiek informacji i wiadomości o zaprezentowaniu klasyków z PlayStation i PlayStation 2 na PlayStation 4.
  • Wewnętrzne studia Sony w najbliższej przyszłości nie będą zajmować się jRPG-ami.
  • Ulubioną postacią pracownika Sony ze Street Fighter V jest Dhalsim – Shuhei lubi tego zawodnika od Street Fighter II

Zadowoleni? Mamy tutaj sporo ciekawych informacji. W moim odczuciu szkoda tej wstecznej kompatybilności, ale mogliśmy się spodziewać takiej sytuacji. Od dłuższego czasu pracownicy Sony wspominają, że firma nie zamierza inwestować w tę funkcję. 

Źródło: http://www.dualshockers.com/2015/10/28/shu-yoshida-answers-no-to-ps-backward-compatibility-and-sony-made-jrpgs-answers-on-much-more/

Komentarze (81)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper