Kampania do Star Citizen jest prawie gotowa. Twórca potwierdził długość Squadron 42 i plan na nadchodzący rok

Gry
266V
Squadron 42
Grzegorz Cyga | Dzisiaj, 16:30
PC

Squadron 42 to kolejna obietnica studia Cloud Imperium, na której spełnienie fani czekają od dłuższego czasu. Według najnowszego komunikatu, już wkrótce może się to stać.

Star Citizen powstaje od tak dawna i pochłonęło gigantyczną sumę pieniędzy, że teraz renoma gry oraz ich twórców nie jest najlepsza. Cloud Imperium Games nie składa jednak broni i  szykuje kampanię, która wynagrodzi czas oczekiwania. Od pewnego czasu studio deklaruje, że Squadron 42 ukaże się w przyszłym roku i wygląda na to, że jest na dobrej drodze, aby spełnić tę obietnicę. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Jak co roku Chris Roberts przygotował skierowany do fanów Star Citizen list, w którym podsumował mijający rok i przekazał najbliższe plany Cloud Imperium Games. Jednak tym razem doświadczony twórca podzielił się konkretnymi szczegółami na temat tego, na jakim etapie jest obecnie produkcja Squadron 42. 

Deweloper zapewnił, że szykowana kampania fabularna jest już grywalna. Roberts jest przekonany, że przejście Squadron 42 zajmie ponad 40 godzin.

Squadron 42 to ogromna gra, której ukończenie zajmie ponad czterdzieści godzin. Połączenie płynnego przechodzenia z walki pieszej do pojazdów, lądowania na planetach i podróży między układami – a wszystko to bez ekranów ładowania – tworzy poziom imersji trudny do skopiowania. Jestem niezwykle dumny z jakości scenariusza, sesji motion capture i oprawy dźwiękowej.

Mimo to ekipa chce mieć pewność, że w momencie debiutu będzie prezentować wysoką jakość w każdym aspekcie. Dlatego obecnie produkcja jest na etapie dopracowywania i przygotowania do przejścia do wersji beta, po której nastąpi oficjalna premiera

W przypadku Squadron 42 naszym priorytetem pozostaje jakość i dopracowanie gry, w miarę jak zbliżamy się do fazy beta i premiery. Jesteśmy pewni kierunku, w którym zmierza gra, i jesteśmy w pełni skoncentrowani na jej realizacji. Wiemy, że wielu z Was nie może się doczekać, aby zagrać w grę i sami palimy się do tego, by oddać ją w Wasze ręce. Nie planujemy długiej, rozwlekłej kampanii marketingowej, ponieważ opublikowaliśmy już sporo zwiastunów i fragmentów rozgrywki. Kiedy nadejdzie czas, Wy (i reszta świata gier) usłyszycie od nas o wiele więcej.

Źródło: WCCFTech

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper