Death Stranding 2 zbyt relaksujący? Hideo Kojima celowo stawia na niepokój i dyskomfort w grach

Gry
522V
DS2
Łukasz Musialik | Dzisiaj, 18:00

Hideo Kojima w wywiadzie dla CNN wyjaśnił, dlaczego celowo wprowadził w swoich grach elementy, które mogą wydawać się dla graczy nieprzyjemne.

Legendarny twórca przekonuje, że komfortowa rozgrywka nie pozostawia w pamięci graczy wspomnień na długo.

Dalsza część tekstu pod wideo

Twórca Death Stranding i Metal Gear Solid odnosi się do doniesień o przepisaniu fragmentów scenariusza Death Stranding 2 po tym, jak playtesterzy - co może wydawać się dziwne - zbyt mocno polubili rozgrywkę.

Hideo Kojima wyjaśnił swoją filozofię: „Rzeczy, których nie zapominasz nawet po 10 czy 20 latach, muszą pozostawiać odrobinę dyskomfortu lub niepokoju”. Między innymi z tego powodu Kojima celowo tworzy świat gry, aby nie dało się wszystkiego zrozumieć. To świadome podejście, które daje pole do interpretacji.

Metal Gear Solid 2 jest tego najlepszym przykładem. Dzięki temu o grze, które liczy ponad 20 wiosen, wciąż jest głośno na forach i w mediach społecznościowych.

Źródło: gamesradar.com

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper