Resident Evil Requiem z lepszą optymalizacją? Capcom wyciąga wnioski po wpadce z Monster Hunter Wilds
Capcom postanowił uspokoić graczy przed premierą Resident Evil Requiem.
Firma jasno mówi, że nie spodziewa się powtórki z technicznych problemów, które zepsuły debiut Monster Hunter Wilds na PC.
Na pytanie zadane podczas sesji Q&A związanej z wynikami finansowymi Capcom podkreślił, że Requiem powstaje z większą ostrożnością. Studio nie chce dopuścić do sytuacji, która odbiła się nie tylko na opinii graczy, ale też na wynikach Wilds po premierze.
Producent wyjaśnia, że oba tytuły różnią się pod wieloma względami. Dzięki temu Resident Evil Requiem nie powinno zmagać się z tymi samymi wyzwaniami, które obniżyły wydajność Monster Hunter Wilds na komputerach.
Capcom zapewnia, że gra ma działać płynnie na szerokiej gamie konfiguracji PC, co było jednym z priorytetów podczas produkcji.
Dodatkowo Resident Evil Requiem zostało zoptymalizowane pod Nintendo Switch 2. Firma liczy, że tym razem premiera ich najnowszej gry przebiegnie bez problemów.