Czołgi nie dostaną dodatkowej mocy na PlayStation 4 - World of Tanks w 30 klatkach na sekundę

Niedawno donosiliśmy o przeniesieniu World of Tanks na PlayStation 4. Konsola Sony ma dostać dopracowaną, piękną i odpicowaną wersję czołgów. Według pierwszych informacji tytuł miał śmigać w 1080p i 60 klatkach na sekundę, ale w ostatecznym rozrachunku uda się spełnić tylko połowę obietnic.
Max Chuvalov – menadżer World of Tanks – w weekend udzielił wywiadu redakcji Dualshockers i wspomniał, że czołgi zadziałają na PlayStation 4 w 1080p i 60 klatkach na sekundę.
Jak się okazuje nie jest to do końca prawda. Wargaming skontaktował się z dziennikarzami i dokładnie wyjaśnił sprawę. Chociaż pozycja wyświetli obraz we wspomnianej rozdzielczości, to mocarne maszyny będą śmigać po mapach w 30 fps-ach – identycznie jak w przypadku innych konsolowych edycji.




Myślę, że nie jest to koniec świata, bo gra broni się przyjemną rozgrywką i odpowiednim systemem mikrotransakcji, ale warto sprostować tę informację.
Na zakończenie wspomnę, że World of Tanks na PlayStation 4 nie będzie wymagać od zainteresowanych abonamentu PlayStation Plus.
Za podesłanie odnośnika do informacji, dziękuję użytkownikowi KEYMUTHA.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do World of Tanks.