Sony stawia na kreatywność fanów i zapewnia, że „przyszłość to coś więcej, niż gry wideo”

Technologie
456V
Sony Interactive Entertainment
Michał Pieczarski | Dzisiaj, 19:30

Steffi Steffen z Sony Interactive Entertainment ujawnia, że przyszłość marki PlayStation to coś więcej niż gry.

Sony Interactive Entertainment coraz odważniej rozwija swoje marki poza światem gier. Jak wyjaśnia Steffi Steffen, starsza dyrektorka ds. licencjonowania, firma nie chce ograniczać się do sprzedaży logo — zamiast tego stawia na projekty, które „odzwierciedlają serce każdej franczyzy”. Dlatego PlayStation pojawia się dziś nie tylko na konsolach, ale też w modzie, designie i kulturze popularnej.

Dalsza część tekstu pod wideo

Podczas tegorocznych targów BLE Sony zaprezentowało szerokie portfolio marek: od The Last of Us i God of War, po Helldivers 2 i Ghost of Yōtei. Jednak to Astro Bot – zwycięzca tytułu Game of the Year 2024 – ma być głównym bohaterem kolejnego etapu ekspansji.

To dopiero początek. Widzimy ogromny potencjał w zabawkach, gadżetach i produktach lifestyle’owych związanych z Astro Botem.

– mówi Steffen.

Sony nie ogranicza się jednak do tradycyjnych współprac. Przykładem jest niedawna kolaboracja z artystą Yinką Ilorim w Bloomingdale’s, gdzie powstał barwny, interaktywny pop-up PlayStation.

Chcemy tworzyć doświadczenia, które angażują emocje i pozwalają fanom wchodzić w świat naszych marek na nowych poziomach.

– dodaje Steffen.

Według niej to właśnie pasja graczy i ich emocjonalna więź z marką napędza kreatywność Sony.

Najważniejsze pytanie, jakie sobie zadajemy, brzmi: czy ten pomysł oddaje ducha oryginału i potrafi zaskoczyć fanów? Jeśli tak – wiemy, że warto go zrealizować.

Źródło: brandsuntapped.com

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper