Twórcy 007 First Light garściami czerpali z filmów z Danielem Craigiem

Twórcy nadchodzącej gry 007 First Light ujawnili, że jej styl walki i fizyczność bohatera inspirowane są filmami o Jamesie Bondzie z udziałem Daniela Craiga.
Studio IO Interactive podkreśla, że to właśnie intensywność, surowość i realizm z tej wersji agenta 007 stały się punktem odniesienia dla rozwoju projektu.
W rozmowie z Edge Magazine dyrektor kreatywny Hakan Abrak wyjaśnił, że zespół nie próbuje stworzyć dokładnej kopii filmów, ale raczej oddać ich ducha.




Nie jest to odwzorowanie jeden do jednego — staramy się, by gra była oryginalna. Chcemy, żeby bohater był w ciągłym ruchu, dynamiczny i zwinny, niemal jak w scenie parkouru z Casino Royale.
– powiedział Abrak.
Twórcy chcą pokazać młodego, jeszcze nieukształtowanego Bonda, zamiast od razu przedstawiać go jako niepokonanego superagenta.
Nie interesuje nas Bond, który od początku jest twardy, doświadczony i zamknięty w sobie. Chcemy, by gracze zobaczyli jego rozwój, błędy i emocje.
– dodał Abrak, porównując koncepcję do kontrastu między Casino Royale a klasycznym Dr. No z 1962 roku.
007 First Light ma być grą skupioną na początkach kariery agenta i zaprezentować świeże, bardziej ludzkie spojrzenie na ikonę popkultury.