Gracze pokochali "Sea of Thieves w kosmosie" - pomimo problemów na konsolach

Deweloperzy ze studia Keepsake Games mogą już mówić o wielkim sukcesie.
Jump Space, nazywany przez część fanów "Sea of Thieves w kosmosie", wciąż zaskakuje. Gra zadebiutowała w nie najlepszym stanie technicznym, ale ostatnie poprawki i hotfixy rozwiązały większość problemów z zawieszaniem gry. W szczególności ulgę powinno odczuć posiadacze XSX i XSS, którzy dzięki hotfixowi 0.4.10.105 uzyskali znacznie lepszą stabilność gry.
Większość przypadków zawieszania gry wynika z niedoskonałego zarządzania pamięcią RAM w Jump Space. Sytuacja została już opanowana na XSX. By obejść tymczasowo problem na Xbox Series S, autorzy zdecydowali się na obniżenie jakości tekstur - "do czasu aż znajdziemy trwałe rozwiązanie".




Jump Space jest obecnie jednym z największych bestsellerów na Xbox Store i pojawia się w top 10 bestsellerów tej platformy (zaraz obok Helldivers 2 i Dying Light: The Beast oraz Borderlands 4). Na Steam też widać świetne wyniki. Dwa tygodnie temu gra uzyskała ponad 22 tys. graczy równocześnie, a średnia produkcji na platformie Valve to 88%.
Jump Space jeszcze przez pewien czas będzie pozostawał w fazie wczesnego dostępu/Game Preview. Zespół Keepsake Games planuje pełną premierę na XSX/XSS i PC w 2026 r.