Where Winds Meet na Tokyo Game Show 2025. Chińska gra prezentuje się ZJAWISKOWO

Chociaż Tokyo Game Show jest wydarzeniem poświęconym grom z Japonii, Chińskie Everstone Studio postanowiło skorzystać z okazji i zwrócić uwagę na swoją produkcję, która oddaje hołd rodzimej formie sztuki.
Where Winds Meet to niewątpliwie obiecująca produkcja, która ma być RPG-iem akcji w otwartym świecie nastawionym na darmową grę przez sieć. Jednak z racji tego, że aktualnie jest dostępna jedynie w Chinach, a premiera na Zachodzie odbędzie się dopiero 14 listopada, twórcy wykorzystują każdą okazję do promocji tytułu.
Miesiąc po publikacji ostatniego materiału, deweloperzy wraz z wydawcą NetEase Games wypuścili nowy zwiastun. Tym razem skupia się on na fundamencie gry, czyli walce za pomocą broni białej.




Where Winds Meet ma oferować szeroki arsenał, w którym znajdą się m.in. włócznia, miecz, podwójne ostrza, oszczep linowy czy parasol. Twórcy dołożyli starań, aby każde narzędzie było pieczołowicie odwzorowane, lecz jednocześnie dążyli do tego, aby system walki był nie tylko instynktowny, ale i widowiskowy. Efekty ich wysiłku można zobaczyć na krótkich klipach dostępnych na blogu PlayStation.
Ponadto twórcy w artykule wyjawili, że zamierzają dodawać nową zawartość do Where Winds Meet w ramach sezonowych aktualizacji, które będą wypuszczane mniej więcej co trzy miesiące. W pierwszym sezonie zostaną dodane dwa spore regiony zawierającymi nowe wątki fabularne. Celem EverStone Studio jest wypuszczanie różnorodnego contentu, dlatego do gry mają trafić nowe elementy rozbudowujące historię, rozgrywkę czy mapę. Niektóre będą dostępne w ramach ograniczonych czasowo aktywności, które nie tylko urozmaicą grę, ale i ulepszą rozwój postaci i funkcje społecznościowe.