Rywal Gran Turismo i Forza pozytywnie zaskakuje. Twórcy rezygnują z przepustek sezonowych

Nie wszyscy twórcy chcą zarabiać na dodatkowej zawartości i sprzedawać zawartość przez kolejne Przepustki Sezonowe. Project Motor Racing w ciekawy sposób podchodzi do rozwoju gry.
Twórcy Project Motor Racing wykorzystali Tokyo Game Show, by przypomnieć o sobie wszystkim fanom symulatorów. GIANTS Software i Straight4 Studios nie tylko zaprezentowali świeże samochody oraz legendarny tor Sebring, ale przede wszystkim pokazali, że chcą podejść do graczy inaczej niż konkurencja.
Twórcy stawiają na jasne zasady: „Żadnych przepustek. Żadnych wypożyczeń. Żadnych abonamentów” – zapewnia Ian Bell, CEO Straight4. Project Motor Racing już od dnia premiery zaoferuje pełne wsparcie dla rozgrywki online, bez dodatkowych opłat czy ukrytych barier. Gracze otrzymają dostęp do rankingowych mistrzostw miesięcznych z rotacją torów, klasyfikacjami kierowców, własnymi lobby oraz szybkimi wyścigami społecznymi dla mniej doświadczonych.




System rozgrywki sieciowej zapowiada się wyjątkowo rozbudowany. Wszystko po to, by zapewnić uczciwe, emocjonujące wyścigi bez sztucznych ograniczeń i paywalli.
Podczas TGS 2025 twórcy zapowiedzieli także sześciu nowych partnerów: Acura, Chevrolet, Mazda, Mercedes-AMG, Nissan i Toyota. Do gry trafią między innymi Mazda 787B, Chevrolet Corvette Z06 GT3.R czy Toyota GR Supra GT4 Evo. Zestaw samochodów rozrósł się już do 70 maszyn.
Na deser otrzymaliśmy potwierdzenie kolejnego legendarnego toru – Sebring International Raceway. Kultowa amerykańska lokacja znana z nierównej nawierzchni i wymagających sektorów dołączy do globalnej listy tras.