Ghost of Yotei jest stworzone do podziwiania i uwieczniania. Gra zrobiła wrażenie nawet na legendarnym aktorze

Twórcy Ghost of Yotei chcieli odwzorować Hokkaido i jego okolice tak, aby gracze nie tylko poznali historię japońskiego regionu i jego mieszkańców, ale też zostało im w pamięci. Ulepszenie uwielbianej opcji, a także rekomendacja specjalisty może w tym pomóc.
Ghost of Yotei to nie tylko angażująca rozgrywka i poruszająca historia. Podobnie jak gra z 2020 roku, zmierzający na PlayStation 5 tytuł oferuje krajobrazy, które są stworzone z niesamowitą pieczołowitością. Dlatego teraz twórcy zachęcają do tego, aby czasem się zatrzymać i podziwiać ich pracę.
Deweloperzy nie kryją swojej fascynacji kulturą i historią Japonii, którą starają się również zarazić swoich fanów. Dlatego osadzają swoje historie w urokliwych miejscach, aby gracze chcieli je najpierw uwiecznić, a potem w przyszłości odwiedzić, gdyż są to prawdziwe lokacje. Twórcom zależało na wiernym odwzorowaniu rzeczywistych miejsc czy obyczajów i wygląda na to, że się udało.




Dzięki inicjatywie japońskiego oddziału PlayStation, aktor Ken Matsudaira, który przez większość swojej kariery grał w samurajskich produkcjach, miał okazję przyjrzeć się Ghost of Yotei. Mężczyzna, który wcielał się w historyczne postacie jak Tokugawa Yoshimune czy Asano Naganori nie krył podziwu dla tego, co udało się stworzyć studiu Sucker Punch Productions i przyznał, że dzięki grze można się poczuć jak uczestnik dramatu kostiumowego.
Jednak dla graczy zachętą do podziwiania i uwieczniania uroku miejscówek z pewnością będzie tryb fotograficzny. Sucker Punch było świadome, jaką popularnością cieszył się on w pierwszej odsłonie, toteż zespół postanowił go przywrócić i rozbudować. W najnowsze grze Photo Mode będzie oferował:
- Ujęcie śledzące - Po naciśnięciu Trójkąta możesz zapisać do 16 pozycji ustawienia kamery, aby uzyskać animowane ujęcia śledzące.
- Ogniskowa - Od 12 mm – 300 mm
- Głębia ostrości - Wył. lub f/1,2 – f/63
- Odległość ogniskowania - od 0,1 m do 200 m
- Gradacja kolorów - Brak, Żywy, B/W, B/W Vintage, Burza, Jesień, Samurai Red, Dym, Klon, Miłorząb, Tintype
- Intensywność gradacji kolorów - od 0 do 100%
- Błąd ekspozycji- -5,0 do 5,0
- Kontrast (czarno-biały)- 1,0 do 3,0
- Cząsteczki- Brak, Czerwone liście, Żółte liście, Liście bambusa, Pomarańczowe liście, Zielone liście, Kwiaty wiśni, Pyłek pampasowy, Popiół i żar, Świetliki, Ważki, Motyle, Wrony, Ptaki śpiewające, Płatki fiołków
- Intensywność cząstek- od 0 do 100%
- Prędkość wiatru - od 0 do 44%
- Kierunek wiatru - od 0 do 358
- Chmury
- Pora dnia
- Pogoda - Aktualna, Bezchmurna, Mgła, Gęsta mgła, Przerwa słoneczna, Zachmurzenie, Deszcz/Śnieg, Ulewny deszcz/Śnieg, Grzmot
- Animowane środowisko- Włącz/Wyłącz
- Wygląd Atsu - Żadnego, Ukrytego, Błotnistego, Krwawego
- Emocja - Aktualna, Zła, Zdezorientowana, Martwa, Niedowierzająca, Zniesmaczona, Przestraszona, Szczęśliwa, Wściekła, Intensywna, Neutralna, Smutna, Zaskoczona, Rozbawiona, Zirytowana, Zaniepokojona, Pełna nadziei
- Hełm/Maska- Pokaż, Ukryj
- Błysk miecza - od 0,00 do 15,0
- Proporcje obrazu- Standardowy, 21:9, 32:9
- Muzyka - Motyw Atsu i więcej
- Naklejki - Różne rodzaje do nakładania na zdjęcia.
Jak widać, opcji jest cała masa. Aby się z nimi oswoić, a także poznać ich możliwości, twórcy opublikowali na blogu PlayStation obszerny artykuł, w którym nie brakuje porad dla początkujących. Jest to nieprzypadkowe działanie, ponieważ niedługo po premierze gry Ghost of Yotei ma być częścią społecznej inicjatywy "Share of the Week", w której najlepsze i najbardziej kreatywne zdjęcia zostaną wyróżnione na stronie.