FromSoftware wprowadza zmiany w Elden Ring Nightreign. Aktualizacja robi ogromne wrażenie

Gry
317V
elden ring
Łukasz Musialik | Dzisiaj, 15:45
PS5 XSX|S PC PS4 XONE

Studio FromSoftware udostępniło nową aktualizację do gry Elden Ring Nightreign o numerze 1.02.3. 

Choć patch nie wprowadza nowej zawartości, zawiera długą listę poprawek i zmian, w tym kluczowe dla trybu The Deep of Night, który jest znany z wysokiego poziomu trudności.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nowa aktualizacja wprowadza kilka udogodnień dla graczy. Od teraz można ręcznie obniżyć swój poziom o jeden, a ranking dostosuje się do nowej wartości. Dodatkowo, aby chronić graczy przed degradacją, wprowadzono specjalne mechanizmy zabezpieczające. 

Porażka na poziomie „Depth 3” nie skutkuje już utratą poziomu, natomiast na poziomach 4 i 5 ochrona obejmuje dwie porażki. Nawet po degradacji i powrocie na wyższy poziom, ochrona pozostaje aktywna. Zmiany obejmują również fakt, że gracze na poziomie Depth 1 nie tracą punktów za udział w ekspedycjach wyższego poziomu.

Aktualizacja przynosi także szereg zmian w balansie. Wiele broni, zwłaszcza szpady, czy zakrzywione wielkie miecze, zyskało na mocy. Ulepszono także pasywne efekty i relikty, aby zwiększyć ich skuteczność. 

Niektórzy bossowie i wrogowie zostali osłabieni, np. Valiant Gargoyle i Fallingstar Beast mają teraz mniej punktów życia i są mniej odporni na ataki graczy. Z kolei boss Maris, Fathom of Night został osłabiony w ekspedycjach „Augur” w trybie The Deep of Night.

Łatka naprawia również liczne błędy, w tym problemy z atakami, które nie trafiały w cel, nieprawidłowym aktywowaniem się efektów pasywnych, błędnymi ikonami czy niekompletnymi mapami. Pełna lista zmian dostępna jest na oficjalnej stronie Elden Ring Nightreign.

Źródło: bandainamcoent.eu

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper