D-topia, People of Note oraz Demi and the Fractured Dream od Annapurna. Studio szykuje unikalne przygody

Annapurna Interactive przygotowało pierwsze wydarzenie z okazji Tokyo Game Show. Na imprezie zobaczyliśmy trzy bardzo zróżnicowane gry.
Annapurna Interactive w swoim pierwszym występie na Tokyo Game Show pokazała trzy ambitne, autorskie wizje – od łamigłówki (D-topia), przez innowacyjny RPG-musical (People of Note), po nastrojową przygodę akcji (Demi and the Fractured Dream).
Zróżnicowanie gatunków i platform wskazuje, że wydawca kolejny raz stawia na wyjątkowe, autorskie historie i pomysły wykraczające poza schematy. Annapurna Interactive już wcześniej potrafiło zaskoczyć zróżnicowanymi projektami.




D-topia to przygodówka logiczna od japońskiego studia Marumittu Games – gra przenosi zainteresowanych do perfekcyjnie „szczęśliwego” osiedla zarządzanego przez SI. Jako „Facilitator” (pracownik utrzymania) rozwiązujemy problemy mieszkańców, eksplorujemy zakamarki kompleksu, podejmujemy subtelne wybory i odsłaniamy ludzkie oblicze tej idealnej społeczności. Premiera w 2026 na PS5, Xbox Series X|S, Switch 2, Switch i PC.
People of Note od Iridium Studios to turowe RPG... będące pełnoprawnym musicalem. Historia jest opowiadana w choreografowanych sekwencjach muzycznych, a sam system walki i zdolności opiera się na interaktywnych „frazach” i ekspresjach muzycznych. Zapowiada się śmiałe połączenie narracji, rytmu i strategii. Debiut w 2026 na PS5, Xbox Series X|S i PC.
Demi and the Fractured Dream (Yarn Owl) to list miłosny do klasycznych action-adventure: nostalgiczny hack-and-slash, zagadki środowiskowe i platforming spięte opowieścią o Demi, istocie „voidsent” z krainy Somnus, która szuka sposobu na ucieczkę od przeklętego losu. W podróży wspiera go akolita Mergo, a my przemierzamy zróżnicowane krainy, łącząc zręczność z łamigłówkami. Premiera w 2026 na PS5, Xbox Series X|S, Switch 2, Switch i PC.