Polskie studio nie ma się czego wstydzić. Graficzne starcie Silent Hill 2 z Silent Hill f

Silent Hill f jest już dostępny dla osób, które skusiły się na droższe wydanie Deluxe. Sprawdźmy teraz, jak gra prezentuje się w graficznym starciu z Silent Hill 2 Remake.
Od razu można powiedzieć, że Polacy nie mają się czego wstydzić. Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że pod względem skomplikowania geometrii środowiska, czy jakości tekstur, dzieło polskiego studia Bloober Team (Silent Hill 2 Remake) bije na głowę znacznie prościej zbudowany Silent Hill f (dobry pogląd na to daje 5 minuta poniższego nagrania).
Projekt chińskiej ekipy NeoBards wydaje się natomiast mieć przewagę w zakresie animacji bohaterów. Silent Hill f wypada tutaj trochę lepiej od Silent Hill 2 Remake.




Niestety obie gry mają pewne problemy techniczne. Zarówno Silent Hill f, jak i Silent Hill 2 wykonano w Unreal Engine 5. Rzeczony silnik znany jest w większości implementacji z kiepskiej wydajności, co owocuje bardzo niską natywną rozdzielczością przed upscalingiem na konsolach (również na PS5 Pro).
Jeśli chodzi o pierwsze oceny użytkowników Steam, to sytuacja wygląda tutaj dobrze. Silent Hill f ma w tej chwili 89% rekomendacji na tej cyfrowej platformie.