Twórcy ugięli się pod presją sfrustrowanych graczy. Silksong staje się prostszy

Wczoraj pisaliśmy o trwającej debacie na temat wyśrubowanego poziomu trudności w Silksong. Deweloperzy już zapowiedzieli zmiany.
Modyfikacje balansu rozgrywki w Silksong są ruchem w kierunku wielu osób skarżących się na przesadzony poziom trudności w kontynuacji Hollow Knighta. W największym skrócie - Silksong stanie się trochę prostszy. Szczególnie w początkowej fazie zabawy.
Autorzy przedstawili we wpisie szczegóły aktualizacji 1.0.28487, która zostanie opublikowana w przyszłym tygodniu.




Co modyfikuje szykowany patch? Przede wszystkim "redukuje poziom trudności początkowych bossów" (takich jak Moorwing i Sister Splinter). Aktualizacja zmniejszy też obrażenia od Sandcarverów, zmniejszy koszty Bellway i Bell Bench, a także zwiększy nagrody za Relics oraz Psalm Cylinders. Oprócz tego aktualizacja 1.0.28487 wprowadzi szereg poprawek bugów.
Rzeczona aktualizacja jest już beta testowana na Steam. Autorzy podkreślili też, że pracują już nad kolejnymi zmianami, które pojawią się w następnym patchu.