Część graczy nie może korzystać ze swoich konsol. Problemy z aktualizacją systemową Xbox

Wygląda na to, że Microsoft opublikował wadliwą aktualizację systemową dla Xbox Insiderów.
Testowa wersja nowej aktualizacji systemowej XSX/XSS, która dystrybuowana jest dla Xbox Insiderów, wywołuje duże problemy. Wiele osób zgłasza, że nie może od kilku godzin w ogóle wejść do menu głównego swojej konsoli. Xbox wyrzuca tylko komunikat z błędem 0x8B050033.
Na szczęście ma powodów do panikowania. Błąd związany jest z wadliwą aktualizacją systemową w wersji testowej (Preview). Użytkownicy Reddit donoszą, że aby przywrócić konsolę do działania należy skorzystać z innej konsoli lub z komputera do zalogowania się do swojego konta Microsoft (tego samego, które zostało użyte w programie Xbox Insider). Następnie odpalamy na takim sprzęcie apkę Xbox Insider Hub i odznaczamy w opcjach konsolę, która jest aktualnie zarejestrowana w testach Xbox Insider. Po wykonaniu tej czynności nasz Xbox powinien już pobrać poprawnie działającą aktualizację systemową z głównego kanału dystrybucji.




Można też po prostu cierpliwie zaczekać na reakcję Microsoftu. Już w najbliższych godzinach firma wypuści pewnie poprawioną aktualizację w programie Xbox Insider i wszystko wróci do normy.
