Metal Gear Solid Delta: Snake Eater ulepszony na premierę. Konami likwiduje pierwsze błędy

Gry
716V
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater - Snake w bandażach
Grzegorz Cyga | Wczoraj, 20:52
PS5 XSX|S PC

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater nie trafił do graczy bez problemów. Jednak deweloperzy już zareagowali i opublikowali pierwsze poprawki.

Na krótko przed oficjalną premierą Konami oświadczyło, iż twórcy zdają sobie sprawę z problemów, jakie doświadczyli gracze, którzy zapoznali się z grą podczas wczesnego dostępu. Mimo iż na likwidacje wszystkich niedoskonałości trzeba poczekać, gra otrzymała już porcję ulepszeń. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Niedługo po udostępnieniu produkcji graczom, Konami opublikowało aktualizację, dzięki której:

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego kolejne ataki nożem surwiwalowym w celu zdobycia pożywienia mogły spowodować zawieszenie się gry.
  • Naprawiono błąd powodujący awarię występującą podczas zdejmowania czapki krokodyla z Survival Viewer, gdy była ona założona.
  • Naprawiono awarie występujące podczas zbierania pożywienia w pobliżu głodnego krokodyla.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego przejście z przewrotu do czołgania powodowało, że model postaci unosił się w powietrzu.
  • Naprawiono ograniczenie ruchu gracza w niektórych obszarach w trybie Intrusion View.
  • Naprawiono awarie, które w określonych warunkach mogły wystąpić w Radio Window.

Co ważne, łatka 1.1.2 dotyczy wersji Steam. 

Źródło: X.com / Twitter

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper