Metal Gear Solid Delta: Snake Eater ulepszony na premierę. Konami likwiduje pierwsze błędy

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater nie trafił do graczy bez problemów. Jednak deweloperzy już zareagowali i opublikowali pierwsze poprawki.
Na krótko przed oficjalną premierą Konami oświadczyło, iż twórcy zdają sobie sprawę z problemów, jakie doświadczyli gracze, którzy zapoznali się z grą podczas wczesnego dostępu. Mimo iż na likwidacje wszystkich niedoskonałości trzeba poczekać, gra otrzymała już porcję ulepszeń.
Niedługo po udostępnieniu produkcji graczom, Konami opublikowało aktualizację, dzięki której:




- Naprawiono błąd, w wyniku którego kolejne ataki nożem surwiwalowym w celu zdobycia pożywienia mogły spowodować zawieszenie się gry.
- Naprawiono błąd powodujący awarię występującą podczas zdejmowania czapki krokodyla z Survival Viewer, gdy była ona założona.
- Naprawiono awarie występujące podczas zbierania pożywienia w pobliżu głodnego krokodyla.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego przejście z przewrotu do czołgania powodowało, że model postaci unosił się w powietrzu.
- Naprawiono ograniczenie ruchu gracza w niektórych obszarach w trybie Intrusion View.
- Naprawiono awarie, które w określonych warunkach mogły wystąpić w Radio Window.
Co ważne, łatka 1.1.2 dotyczy wersji Steam.
METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER 🐍
— METAL GEAR OFFICIAL (@Metalgear) August 28, 2025
The Steam® update (Ver. 1.1.2) is now live as of August 28.
*Please stay tuned for future announcements regarding other platforms. pic.twitter.com/lOnkKeopA8