Mateusz Gołąb Mateusz Gołąb 17.08.2015 15:53
Big Boss nadal jest wzorem dla japońskiej młodzieży. Kampania "metao" trwa!
607V

Big Boss nadal jest wzorem dla japońskiej młodzieży. Kampania "metao" trwa!

Kampania społeczna połączona z marketingiem The Phantom Pain trwa w najlepsze. Tym razem parę słów o przyjaźni, a także krótki fragment rozgrywki z powrotu Snake do bazy.

O całej akcji pisałem jakiś czas temu, gdy materiały o "metao" albo "meta otoko" po raz pierwszy trafiły do sieci. Generalnie Big Boss ma być dobrym wzorcem dla japońskiej młodzieży, w co zdążyłem już nieco powątpiewać w swoim newsie dotyczącym kampanii. Tymczasem otrzymujemy właśnie kolejny filmik, który tym razem poniekąd związany jest z tematem przyjaźni. Niestety poprzednie materiały wydały się bardziej sensowne.

Na poniższym nagraniu zobaczyć możemy siedzącego po nocy chłopca, który gra w The Phantom Pain. Przez okno słychać użalającego się pijaka, który krzyczy, że jest całkiem samotny. Gracz odpowiada natomiast pod nosem, że "ma za sobą wiernych przyjaciół". Nie do końca rozumiem. Biorąc pod uwagę, że akcja spotu umiejscowiona jest w pustym mieszkaniu, w środku nocy, a jako bohatera reklamy mamy samotnego chłopca w wieku dorastania, który siedzi przed konsolą śmiem twierdzić, że jedyne co jest tu promowane, to zamykanie się w świecie gier.

Jak dla mnie niewypał. A co wy sądzicie?

Źródło: http://www.dualshockers.com/2015/08/17/new-metal-gear-solid-v-the-phantom-pain-commercial-shows-snake-returning-to-mother-base/

Tagi: akcja społeczna kampania społeczna Konami metal gear solid v: the phantom pain