PS5 Pro z gorszą animacją od PS5. Duże problemy z Metal Gear Solid Delta na konsolach

Gry
2949V
Metal Gear Solid Delta
Bartosz Dawidowski | Dzisiaj, 11:36
PS5 XSX|S PC

Pisaliśmy już dzisiaj o pewnych graficznych problemach z Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Temat rozwija redakcja Digital Foundry.

Niestety ponownie okazuje się, że pisanie gier w Unreal Engine 5 jest prostym zadaniem tylko pozornie. Większość deweloperów nie ogarnia specyfiki tego środowiska, co najczęściej objawia się w zacinaniu animacji - nie tylko na konsolach, ale nawet na potężnych PC.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jak sytuacja wygląda w Metal Gear Solid Delta: Snake Eater? Redakcja Digital Foundry alarmuje, że tryb wydajności na PS5 działa po prostu źle. Framerate spada nawet to 35 fps w tym trybie, co jest dużym rozczarowaniem.

Być może jeszcze większym zawodem jest stan gry na PS5 Pro. Na mocniejszej konsoli Sony, na której w ogóle nie występują tryby graficzne, animacja również często "chrupie", spadając często do wartości niższych od standardowego modelu PS5. Porównanie animacji na PS5 Pro i PS5 czeka na Was w 13:45 nagrania.

"Dużym zaskoczeniem jest to, że średnio framerate na PS5 Pro jest wyraźnie gorszy od PS5" - stwierdza Digital Foundry.

Nawet w trybie 30 fps na PS5 występują problemy. Frametime jest tutaj fatalny, a konsola gubi często klatki animacji - nawet do poziomu ok. 25 fps.

Według analizy DG Metal Gear Solid Delta: Snake Eater działa na PS5 w natywnej rozdzielczości 720p-1080p (w trybie wydajności), a na PS5 Pro w rozdzielczości 756p-1152p.

Na pewne problemy z grafiką w tym tytule działającym na Unreal Engine 5 wskazywali już (choć dosyć nieśmiało) recenzenci.

Źródło: https://youtu.be/Am0ER7iW2lo

Komentarze (118)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper