Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 13.08.2015 20:25
W Fallout 4 nie musimy tworzyć wielkich schronów - crafting jest opcjonalny
953V

W Fallout 4 nie musimy tworzyć wielkich schronów - crafting jest opcjonalny

Bethesda prezentując Fallout 4 pokazała bardzo rozbudowany edytor tworzenia budynków oraz przedmiotów. Twórcy w poważny sposób podeszli do tematu craftingu, ale nie zamierzają nas zmuszać do tej atrakcji. Grę możemy przejść bez zabawy w inżyniera. 

Fallout 4 został przez Bethesdę zaprezentowany w naprawdę dokładny i przyjemny sposób. Autorzy przedstawili informacje, pokazali zwiastun oraz pozwolili nam zerknąć na obszerne fragmenty rozgrywki.  Podczas prezentacji otrzymaliśmy również informacje dotyczące rzemiosła – gracze otrzymają możliwość konstruowania budowli oraz przedmiotów.

Nie wszyscy fani byli zadowoleni z perspektywy tworzenia twierdzy, ale Pete Hines podkreśla, że ten element rozgrywki jest opcjonalny:

„To jest całkowicie opcjonalny element, który można tworzyć, gdy ma się ochotę. Jeśli nie dbasz o to i po prostu chcesz wykonywać zadania, misje poboczne, zakończyć główny wątek oraz tego typu rzeczy, to możesz zignorować crafting. Można zająć się tym na poważnie i wykonywać dużo rzeczy lub po prostu tylko zapoznać się z tą formą rozgrywki.”

Autorzy przygotowali bardzo rozbudowany edytor, ale nie zamierzają nas zmuszać do takiej formy zabawy. Możemy poznać cały wątek główny oraz wziąć udział w wielu zadaniach dodatkowych bez przygotowywania schronów oraz miast. 

Źródło: http://www.gamesradar.com/fallout-4s-crafting-optional-for-ending/

Tagi: Bethesda Fallout 4 pete hines