W Fallout 4 nie musimy tworzyć wielkich schronów - crafting jest opcjonalny
Bethesda prezentując Fallout 4 pokazała bardzo rozbudowany edytor tworzenia budynków oraz przedmiotów. Twórcy w poważny sposób podeszli do tematu craftingu, ale nie zamierzają nas zmuszać do tej atrakcji. Grę możemy przejść bez zabawy w inżyniera.
Fallout 4 został przez Bethesdę zaprezentowany w naprawdę dokładny i przyjemny sposób. Autorzy przedstawili informacje, pokazali zwiastun oraz pozwolili nam zerknąć na obszerne fragmenty rozgrywki. Podczas prezentacji otrzymaliśmy również informacje dotyczące rzemiosła – gracze otrzymają możliwość konstruowania budowli oraz przedmiotów.
Nie wszyscy fani byli zadowoleni z perspektywy tworzenia twierdzy, ale Pete Hines podkreśla, że ten element rozgrywki jest opcjonalny:
„To jest całkowicie opcjonalny element, który można tworzyć, gdy ma się ochotę. Jeśli nie dbasz o to i po prostu chcesz wykonywać zadania, misje poboczne, zakończyć główny wątek oraz tego typu rzeczy, to możesz zignorować crafting. Można zająć się tym na poważnie i wykonywać dużo rzeczy lub po prostu tylko zapoznać się z tą formą rozgrywki.”
Autorzy przygotowali bardzo rozbudowany edytor, ale nie zamierzają nas zmuszać do takiej formy zabawy. Możemy poznać cały wątek główny oraz wziąć udział w wielu zadaniach dodatkowych bez przygotowywania schronów oraz miast.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fallout 4.