Roszady w zespole odpowiedzialnym za BioShock 4. Zwolnienia i wielki powrót legendarnego twórcy

Gry
1053V
Bioshock 4
Grzegorz Cyga | Dzisiaj, 17:55

Historia lubi się powtarzać. Nowa odsłona BioShock powstaje w bólach, więc nad produkcją będzie czuwał weteran branży. 

BioShock 4 to jedna z najbardziej oczekiwanych gier, które w przyszłości ma wydać Take-Two Interactive. Jednak nie jest tajemnicą, że studio Cloud Chamber przechodzi trudne chwile, które wpływają na proces produkcji. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Jason Schreier, który kilkanaście dni temu informował o zwolnieniu Kelley Gilmore, teraz ujawnił, że nowym szefem studia został Rod Fergusson. Jest to swoista powtórka z rozrywki, gdyż były kierownik marką Diablo miał już okazję przejmować stery nad marką w 2012, gdy powstawał BioShock Infinite. Dzięki jego zdolności do podejmowania trudnych decyzji, gra została ukończona i wydana w 2013 roku po ponad 5 latach produkcji. 

Miejmy nadzieję, że i tym razem jego wkład sprawi, że powstający od lat BioShock 4 ujrzy w końcu światło dzienne. Jednak na razie obecność Fergussona nie poprawiła sytuacji, gdyż według ustaleń Schreiera, Cloud Chamber aktualnie zwalnia nieokreśloną liczbę pracowników. 

BREAKING: BioShock 4 developer Cloud Chamber is laying off an unspecified number of staff. Also, former Diablo boss Rod Fergusson is taking over as Cloud Chamber's new studio head. More than a decade ago, he joined the troubled BioShock Infinite and helped salvage that game's production.

— Jason Schreier (@jasonschreier.bsky.social) 19 sierpnia 2025 17:18

[AKTUALIZACJA]

Rod Fergusson potwierdził objęcie szefostwa nad marką BioShock i studiem Cloud Chamber, a także zwolnienia w firmie.

Źródło: Bluesky: Jason Schreier

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper