Silent Hill 2 Remake był wyzwaniem dla Bloober Team. Jednak teraz Polacy są pewni siebie

Gry
903V
Silent Hill 2 (Remake)
Grzegorz Cyga | Wczoraj, 20:50
PS5 PC

Silent Hill 2 okazał się przełomowym punktem w historii Bloober Team. Dzięki niemu studio nie tylko zyskało na rozgłosie, ale i dowiodło swojej wartości.

Jeszcze kilka lat temu Bloober Team było studiem, które pomimo docenienia takich gier jak Layers of Fear czy The Medium, nie cieszyło się powszechnym uznaniem. Natomiast teraz Cronos: The New Dawn jest jedną z najbardziej oczekiwanych pozycji przez fanów horrorów. Jest to niewątpliwie zasługa pozytywnego odbioru, z jakim ostatecznie spotkał się Silent Hill 2 Remake.

Dalsza część tekstu pod wideo

W wywiadzie dla redakcji PC Gamer reżyser Cronos: The New Dawn, Jacek Zięba nie ukrywa, że ostatnia produkcja studia poprawiła wizerunek firmy i wzmocniła pewność siebie u deweloperów.

Po Silent Hill zaczynamy przestawać czuć się jak przegrani. Ten czas nie był taki prosty w oczach opinii publicznej. Było wiele głosów: "Och nie, Bloober to robi. Zniszczą to." Było to bardzo trudne dla całej firmy, aby trzymać się swoich przekonań i włożyć w to całe serce, nawet jeśli większość ludzi tego nie chciała. Udowodniliśmy ludziom, że się mylili, więc to miłe.


Jesteśmy w innym momencie. Myślę, że płyniemy na fali zaintrygowanych ludzi i  i musimy dowieźć. Wiemy, że musimy dowieźć. Wkładamy całe serce we wszystkie nasze gry i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby były najlepsze.

Co ważne, mimo iż teraz Bloober Team ma pewien kredyt zaufania, nie zamierza hamować swojego rozwoju. Scenarzysta Grzegorz Like wyznał, że zespół chce za sprawą Cronosa podnieść poprzeczkę. 

Za każdym razem, gdy publikujesz grę, uczysz się, a potem zmieniasz się, ewoluujesz. Starasz się być lepszy. Przysięgam na Boga, że chcemy być lepsi – nawet po Silent Hill. Raz ludzie mówili „to jest perfekcja!”, innym razem „To nie jest perfekcja”.

Tę deklarację poparł Jacek Zięba i zasugerował, że stworzenie jednego przeboju, nie oznacza, że nie można stworzyć kolejnego.

Lubimy też mówić, że Silent Hill i Cronos to jak dwie pizze z różnymi dodatkami. Nawet jeśli stworzyliśmy jedną idealną, może teraz możemy pokazać wam inną.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Silent Hill 2 (Remake).

Źródło: PC Gamer

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper