Donkey Kong Bananza nie rozbił banku w Japonii? Gra nie zadebiutowała na szczycie listy sprzedaży

Ostatnie tygodnie w branży gier upływają pod znakiem jednej, bardzo wyraźnej premiery - Nintendo Switch 2. Nowa konsola zadebiutowała z mocnym line-upem i już teraz widać, że gracze przyjęli ją z otwartymi ramionami. Nowe tytuły na platformę rozchodzą się jak świeże bułeczki, a sprzedażowe zestawienia tylko to potwierdzają.
Dowód? Najnowszy ranking przygotowany przez japońską redakcję Famitsu, który podsumowuje ostatni tydzień sprzedaży w Kraju Kwitnącej Wiśni. W zestawieniu nie brakuje głośnych tytułów i świeżych premier, a dominacja Nintendo jest tu więcej niż widoczna. Rzućcie okiem na najnowszą dziesiątkę i sprawdźcie, które gry poradziły sobie najlepiej.
Sprzedaż gier w Japonii (14.07 - 20.07)




- [NS2] Mario Kart World – 130 537 (w sumie: 1 495 609)
- [NS2] Donkey Kong Bananza – 127 905
- [NS] Tamagotchi Plaza – 9081 (w sumie: 149 279)
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 8152 (w sumie: 6 381 356)
- [NS] Animal Crossing: New Horizons – 6664 (w sumie: 8 172 980)
- [NS] Super Mario Party Jamboree – 5885 (w sumie: 1 349 665)
- [NS] Minecraft – 5385 (w sumie: 3 939 274)
- [NS2] Tamagotchi Plaza – 4220 (w sumie: 40 915)
- [NS] Patapon 1 + 2 Replay – 3248 (w sumie: 12 119)
- [NS] Hunter x Hunter: Nen x Impact – 3174
Na szczycie - bez zaskoczeń - wciąż króluje Mario Kart World. Nawet debiutujący w tym tygodniu Donkey Kong Bananza nie zdołał go zdetronizować, mimo solidnego startu i dużego zainteresowania fanów. Wygląda na to, że Mario i spółka jeszcze długo nie oddadzą prowadzenia.