Prace nad Fallout 4 zostały „zasadniczo zakończone” przed ogłoszeniem produkcji

Bethesda zaprezentowała Fallout 4 na tegorocznym E3. W trakcie prezentacji zobaczyliśmy sporo materiałów z rozgrywki oraz jednocześnie poznaliśmy datę premiery. Autorzy w przypadku tej gry nie zamierzali nas długo zwodzić, publikować skromne materiały i na końcu przełożyć premierę. Gra w zasadzie była już gotowa w ubiegłym miesiącu.
Pete Hines z Bethesdy zdradził, że prace nad Fallout 4 były w ubiegłym miesiącu już „w zasadzie skończone”. Deweloperzy już teraz nie dodają do gry nowych funkcji, a po prostu ulepszają i zarazem polerują przygotowane elementy:
„Bądźmy szczerzy, ale teraz nie ma znaczenia, co ktokolwiek chce zobaczyć w grze. Prace nad pozycją zostały w zasadzie skończone. Przed ogłoszeniem przygotowaliśmy najważniejsze elementy. W maju, czerwcu oraz w lipcu nie dodajemy już nowych funkcji. Teraz staramy się naprawić wszystkie błędy.”




Oczywiście deweloperzy nadal słuchają graczy, ale nie możemy liczyć na wielkie zmiany w całej pozycji, ponieważ studio zajmuje się teraz ulepszeniami:
„Wszystkie te rzeczy są ważne. Dobry programista wie, jak zrobić wszystko i potrafi rozwiązać wszystkie problemy. Możemy zrobić wszystko, ale nie możemy wykonać wszystkich rzeczy. W tej sytuacji musimy ustalić priorytety i wybrać najważniejsze elementy, ustalić wyzwania, wybrać zadania i rzeczy, których już po prostu nie będziemy mógł wykonać przed premierą.”
Jest to ciekawostka, która pokazuje, że Bethesda w przypadku Fallout 4 posiada idealnie przygotowany plan. Twórcy nie zamierzali nas męczyć długimi zapowiedziami i przeciąganiem premiery w nieskończoność. Otrzymaliśmy jedną wielką prezentację i już wkrótce zagramy w ten wyczekiwany tytuł.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fallout 4.