PlayStation Plus ma już 15 lat. Nowa reklama Sony chwyta za serce

PlayStation Plus skończył 15 lat. Sony chce pokazać, że usługa jest w formie lepszej niż kiedykolwiek. W tym celu firma przygotowała uroczystą reklamę.
PlayStation Plus zaczynało jako subskrypcja, która stanowiła sympatyczny dodatek do systemu PlayStation Network. Dziś jest to flagowa usługa Sony, która umożliwia grę online, daje dostęp do szerokiej gamy gier dostępnych na PlayStation 4 i PlayStation 5 czy zniżek na konkretne pozycje. Tym samym dostępny w trzech wariantach (Essential, Extra, Premium) zapewnia graczom wyjątkowe doświadczenia, które kształtują gust i tworzą niezapomniane chwile.
Abonament jest już 15 lat na rynku i dla Sony jest to ważna usługa. Aby uczcić tę wyjątkową rocznicę, firma nie tylko przygotowała szereg atrakcji i obfitą w kapitalne produkcje, lipcową ofertę PS Plus Extra i Premium, ale też opracowała podkreślającą cechy subskrypcji i budzącą nostalgię, reklamę.



