Mario dalej na tronie, ale nie brakuje nowości! W Japonii pojawiło się sporo głośnych produkcji

Ostatnie tygodnie w branży gier upływają pod znakiem jednej premiery, która przyciągnęła uwagę graczy na całym świecie - Nintendo Switch 2. Konsola nie tylko wywołała gigantyczne zainteresowanie, ale również natychmiast przełożyła się na wysoką sprzedaż wielu nowych tytułów przygotowanych specjalnie z myślą o jej możliwościach.
Idealnym potwierdzeniem tej rynkowej dominacji jest najnowszy ranking sprzedaży gier w Japonii, za który odpowiada redakcja magazynu Famitsu. Zestawienie obejmuje wyniki za ostatni tydzień i świetnie pokazuje, jak mocno Switch 2 rozruszał lokalny rynek. Jeśli jesteście ciekawi, które produkcje znalazły się na szczycie listy, koniecznie rzućcie okiem na pełną pierwszą dziesiątkę.
Sprzedaż gier w Japonii (23.06 - 29.06)




- [NS2] Mario Kart World – 145 069 (w sumie: 1 185 113)
- [NS] Tamagotchi Plaza – 102 289
- [PS5] Death Stranding 2: On the Beach – 71 964
- [NS2] Tamagotchi Plaza – 26 396
- [NS] ToHeart – 18 076
- [NS] Castlevania Anniversary Collection – 12 917
- [NS2] The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Nintendo Switch 2 Edition – 6231 (w sumie: 24 056)
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 5569 (w sumie: 6 358 819)
- [NS] Minecraft – 5513 (w sumie: 3 923 387)
- [NS] Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time – 5396 (w sumie: 136 021)
Na pierwszym miejscu niezmiennie króluje Mario Kart World, które już od dnia premiery utrzymuje pozycję lidera i wciąż sprzedaje się w imponującym tempie. Mało tego, na liście nie zabrakło wielu nowości - jak choćby głośnego Tamagotchi Plaza, który w wersji na oba sprzęty rozeszło się w liczbie ponad 120 tysięcy kopii!