Squid Game z REKORDOWYM sukcesem! Netflix potwierdza niebywały wynik

Nikt nie powinien być specjalnie zaskoczony? 3. sezon „Squid Game” zadebiutował i dosłownie podbił najpopularniejszą platformę streamingową. Netflix potwierdził sukces.
Wielki finał „Squid Game” trafił na serwery w zeszłym tygodniu, a dokładnie w piątek i tak jak mogliśmy się spodziewać – widzowie z całego świata z dużą przyjemnością zapoznali się z opowieścią. Korporacja potwierdziła rekord.
1. sezon „Squid Game” jest najpopularniejszą nieanglojęzyczną serią, a 2. sezon jest drugą najpopularniejszą produkcją przygotowaną nie w Stanach Zjednoczonych przez Netflix, a najnowsze odcinki mogą... osiągnąć jeszcze lepszy wynik.




Premiera 3. sezonu „Squid Game” sprawiła, że jest to pierwszy serial w historii platformy, który podbił dosłownie cały świat – serial osiągnął rekordowy sukces.
Squid Game to serial nr 1 na świecie, który przeszedł do historii jako pierwszy serial Netflix, który zadebiutował na pierwszym miejscu w każdym dostępnym kraju.
Squid Game is the #1 show in the world, making history as the first Netflix series to debut No. 1 in every available country. pic.twitter.com/cpBtgz9neY
— Netflix (@netflix) July 1, 2025
3. sezon „Squid Game” zanotował genialny start. Już po zaledwie trzech dniach jest to siódma najpopularniejsza seria na platformie Netflix:
SQUID GAME zadebiutował w pierwszej dziesiątce Netflixa z 3. sezonem.
W ciągu pierwszych 3 dni uzyskał już 60,1 mln wyświetleń, co czyni go 7. najczęściej oglądanym serialem nieanglojęzycznym w historii Netflix.
SQUID GAME has another huge debut in the Netflix top 10s with season 3.
— What's on Netflix (@whatonnetflix) July 1, 2025
In its first 3 days it got 60.1M views already making it the 7th most watched Non-English series in Netflix history. pic.twitter.com/yGD7G1497U
Trudno tak naprawdę mówić o dużej niespodziance. „Squid Game” od premiery pierwszych odcinków cieszy się genialnym zainteresowaniem – w najbliższych dniach serial powinien bez problemu przebić 100 mln wyświetleń... a wystarczy 107 mln wyświetleń, by trzy sezony „Squid Game” zajmowały podium najpopularniejszych produkcji platformy Netflix.