Czy Capcom się w końcu ogarnie? Wydawca zapowiada prezentację, a fanom kończy się cierpliwość

Gry
1001V
Monster Hunter
Bartosz Dawidowski | Dzisiaj, 12:47
PS5 XSX|S PC

Capcom musi poważnie potraktować coraz bardziej miażdżącą krytykę Monster Hunter Wilds.

Nawet wprowadzenie drugiej, wielkiej aktualizacji do Monster Hunter Wilds nie rozwiązało większości technicznych problemów z tym tytułem. Gracze wciąż skarżą się na Steam na tragiczną optymalizację Monster Hunter Wilds, a średnia gry wcale się nie podniosła. W kategorii ostatnich recenzji mamy "przytłaczająco negatywne" opinie, a ogólna ocena gry to wciąż tylko 55% na Steam.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wspomniana, druga aktualizacja gry, oprócz pewnych drobnych korekt w wykorzystaniu VRAM (które wciąż są niewystarczające), wprowadziła też problemy ze stabilnością Monster Hunter Wilds. Takie bugi mają zostać rozwiązane w najbliższych dniach przez hotfix 1.020.01.00.

Darmowy Title Update 2 został już opublikowany, a teraz Capcom zapowiada odczyt, w trakcie którego przestawi dokładnie swoje plany naprawy Monster Hunter Wilds. Już 24 lipca, podczas imprezy CEDEC 2025, odbędzie się panel z udziałem programistów Yuichiego Itgo oraz Takanoriego Nakamury, którzy przedstawią dokładne postępy w swoich pracach nad warstwą techniczną tytułu.

Niestety MH Wilds to nie jedyny przykład nonszalancji Capcomu w zakresie optymalizacji swoich gier. Wcześniej ostro krytykowaliśmy Dragon's Dogma 2 za tragiczną wydajność gry na konsolach i PC w dniu premiery (framerate regularnie lądował w okolicach 20 fps w miastach gry). Sytuacja z tym RPG poprawiła się dopiero po ok. 8 miesiącach od premiery.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Monster Hunter Wilds.

Źródło: https://wccftech.com/monster-hunter-wilds-devs-talk-optimization/

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper