Pecetowcy też chcą dostarczać paczki. Hit Hideo Kojimy przeżywa drugą młodość na Steamie

Premiera kontynuacji głośnej gry może być powodem do sięgnięcia po pierwowzór. Taka sytuacja ma właśnie miejsce z Death Stranding.
Dziś na PlayStation 5 debiutuje Death Stranding 2: On the Beach, które jest sequelem gry, którą w 2019 roku Hideo Kojima wypuścił pod banderą Kojima Productions po zakończeniu wieloletniej współpracy z Konami. Okazuje się, że dzięki premierze poprzedni tytuł dewelopera odżył.
Najnowsze dzieło uznanego twórcy jest obecnie dostępne na PlayStation 5, dlatego osoby, które chciałyby stać się wirtualnymi kurierami, a nie mają konsoli Sony, decydują się na grę w definitywną edycję oryginału, Death Stranding: Director's Cut.




Według danych ze SteamDB, tytuł, który trafił na platformę Valve w 2022 roku, cieszy się obecnie ogromną popularnością. Zainteresowanie grą jest tak duże, że osiąga nowe szczyty popularności. Obecnie w tytuł gra ponad 13 tysięcy osób.

Prawdopodobnie za ten sukces odpowiada nie tylko debiut kontynuacji, ale też fakt, że do 10 lipca można kupić grę na Steamie ze 60-procentową zniżką, czyli za 67,60 złotych.