Twórca nowego Dragon Age broni swojego dzieła: Nie mogliśmy stworzyć lepszej gry

Pomimo mieszanych recenzji i rozczarowujących wyników sprzedaży Dragon Age: The Veilguard, były projektant poziomów, Brian J. Audette, zdecydowanie broni dzieła zespołu BioWare.
W odpowiedzi na krytykę i raport Bloomberga, który szczegółowo opisał trudności podczas produkcji, Audette podkreślił, że gra nie była „złą ani skompromitowaną produkcją” i że studio stworzyło „najlepszą możliwą wersję tego, co wydaliśmy, ze wszystkimi jej niedoskonałościami”.
Audette wyraził dumę z pracy zespołu, zaznaczając, że nie mogli stworzyć „lepszego Dragon Age”, lecz jedynie innego. Jego słowa wywołały nową falę dyskusji wśród fanów serii, którzy od dawna spierają się, czy Straż Zasłony jest niedocenianym dziełem, czy rozczarowaniem po niemal dekadzie oczekiwań.




Gra, choć zebrała umiarkowanie pozytywne recenzje, nie spełniła ogromnych nadziei graczy, co potwierdziły również wyniki sprzedaży. Mimo to komentarze Audette’a przypominają, jak wiele wysiłku włożono w produkcję i podkreślają, że za każdą grą stoi zespół pasjonatów, którzy z dumą bronią swojej wizji.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dragon Age: The Veilguard.