State of Play z hitami! James Bond i Silent Hill wśród najczęściej oglądanych zwiastunów

Choć nie jest to miarodajny ranking ogólnego zainteresowania, zawsze warto spojrzeć, które zwiastuny z wczorajszego State of Play zdobyły najwięcej wyświetleń na oficjalnym kanale PlayStation na YouTube.
Tegoroczna edycja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem – transmisja na żywo przyciągnęła aż 2,7 miliona widzów, a dodatkowo 247 tysięcy obejrzało ją po japońsku, w tym 512 tysięcy z napisami.




Trzeba pamiętać, że liczby te nie uwzględniają tzw. “mirrorów”, czyli ponownych wrzutek przez inne kanały – co istotnie wpłynęło to np. na Marvel Tokon: Fighting Souls, którego zwiastun na kanale Marvela zdobył aż 1,4 mln wyświetleń, zanim PlayStation zdążyło opublikować swój trailer. Pamiętajcie, że liczby wyświetleń wciąż rosną więc wkrótce mogą być nieakutalne.
PlayStation State of Play - ranking według liczby wyświetleń
- 007: First Light – 1,2 mln.
- Silent Hill F – 401 tys.
- Final Fantasy Tactics – 390 tys.
- Pragmata – 340 tys.
- Nioh 3 – 285 tys.
- Metal Gear Solid Delta: Snake Eater – 277 tys.
- Mortal Kombat Legacy Kollection – 264 tys.
- Ghost of Yotei – 227 tys.
- Bloodstained: The Scarlet Engagement – 175 tys.
- Marvel Tokon: Fighting Souls – 156 tys.
- Romeo Is a Dead Man – 152 tys.
- Digimon Story Time Stranger – 127 tys.
- Project Defiant: Official Arcade Stick – 90 tys.
- Sword of the Sea – 72 tys.
- Sea of Remnants – 67 tys.
- Tides of Tomorrow – 66 tys.
- Lumines Arise – 65 tys.
- Thief VR: Legacy of Shadow – 65 tys.
- Ninja Gaiden: Ragebound – 63 tys.
- Cairn – 56 tys.
- Baby Steps – 46 tys.
- Hirogami – 40 tys.
- Everybody’s Golf: Hot Shots – 30 tys.
Największym zwycięzcą bezapelacyjnie okazał się zwiastun „007: First Light”, który przekroczył milion wyświetleń i wyraźnie odstaje od reszty stawki. Kultowa marka powraca i jak widać, gracze są spragnieni przygód w stylu Jamesa Bonda.
Drugie miejsce przypadło Silent Hill F, potwierdzając, że seria wciąż budzi ogromne emocje. Mroczna, japońska estetyka i tajemniczy klimat przyciągnęły setki tysięcy fanów horroru.
Powrót Final Fantasy Tactics, kolejna odsłona Nioh, czy długo oczekiwane Metal Gear Solid Delta również przyciągnęły tłumy. Z drugiej strony, nowe tytuły jak Ghost of Yotei, Romeo Is a Dead Man czy Sea of Remnants zadebiutowały z umiarkowanym, ale zauważalnym zainteresowaniem.