Fallout 4 zaoferuje nam wielki świat pozbawiony ekranów wczytywania

Gry
1504V
Fallout 4 zaoferuje nam wielki świat pozbawiony ekranów wczytywania
Wojciech Gruszczyk | 03.07.2015, 17:06
PC PS4 XONE

Jedną z najgorętszych tegorocznych premier jest bez wątpienia Fallout 4. Gra zapowiada się na niezwykłą przyjemność dla fanów tego uniwersum. Twórcy coraz to chętniej wypowiadają się na temat pozycji, a dzisiaj otrzymaliśmy kilka informacji o loadingach i świecie.

Przedstawiciele Bethesdy potwierdzili, że zamierzają niemal do minimum zredukować liczbę ekranów wczytywania. Dzięki temu wchodząc do Bostonu lub niektórych budynków nie będziemy musieli czekać. Nie otrzymaliśmy dokładnych danych, ale Todd Howard – dyrektor produkcji – zapowiedział, że gra jest niemal pozbawiona loadingów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Słowo klucz „niemal” zapewne odnosi się do kilku miejsc, w których stosowny ekran musi się pojawić – przed wielką walką, czy też przy istotnych wydarzeniach dla historii.

Howard zdradził również, że świat Fallout 4 będzie porównywalny do tego ze Skyrima. Jedyną różnicą jest przystępność terenów – w grze o smokach pojawiło się wiele gór, które zmniejszyły faktyczną wielkość mapy, zaś w przypadku nowego produktu Bethesdy nie będziemy świadkami tej sytuacji.

W postapokaliptycznej produkcji ponadto pojawi się zdecydowanie więcej zabudowań i do wielu budynków wejdziemy bez najmniejszego problemu. Twórca nie chce wchodzić w szczegóły, ale świat Fallout 4 można porównać wielkościowo do tego znanego z The Elder Scrolls V: Skyrim.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fallout 4.

Źródło: http://gamingbolt.com/fallout-4-wont-have-many-loading-screens-howard-talks-about-map-size

Komentarze (70)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper