Analiza zachowania graczy – jak stworzyć grę w oparciu o dane?
Gry
626V
Michał Witkowski, analityk gier, w najbliższy czwartek pojawi się w Akademii Ganymede, aby opowiedzieć wszystkim zainteresowanym o analizie zachowania graczy. Jak skonfrontować intuicję twórców gry z danymi? Jak zdobyć obiektywne, liczbowe informacje o graczach? W jaki sposób je wykorzystać, żeby sprawić, by nasza gra była bardziej wciągająca i przyjemna dla graczy? – chcecie znać pytania na te odpowiedzi? Zapraszamy na wydarzenie!
W ten czwartek kolejna prezentacja w Akademii Ganymede. Tym razem Michał Witkowski, analityk gier w Ganymede, odpowie na pytania:
Dalsza część tekstu pod wideo
Wybrane okazje dla Ciebie
Kontroler COBRA QSP453BL Niebieski
0 zł
Kup teraz
149 zł
Listwy świetlne NANOLEAF Lines 60 Degrees Starter Kit NL59-K-0002LW-9PK-EU Regulacja jasności, Wi-Fi (9 szt.)
0 zł
Kup teraz
680.99 zł
Figurka FUNKO Pop One Piece Pop Buggy the Clown
0 zł
Kup teraz
69.99 zł
Hitman World of Assassination Signature Edition Gra NINTENDO SWITCH 2
0 zł
Kup teraz
209.99 zł
Jak skonfrontować intuicję twórców gry z danymi? Jak zdobyć obiektywne, liczbowe informacje o graczach? W jaki sposób je wykorzystać, żeby sprawić, by nasza gra była bardziej wciągająca i przyjemna dla graczy? Na spotkaniu poznasz odpowiedzi na te pytania i dowiesz się, do czego służy analityka gier i jak zacząć z niej korzystać.
Wydarzenie jest bezpłatne, jednak liczba miejsc jest ograniczona i obowiązuje rejestracja.
Naszymi patronami medialnymi są: PSX Extreme oraz Dziennik Internautów.